Agentia Brands&Bears semneaza campania de imagine a revistei Capital cu un slogan nou - Capital.Experienta in contul tau - si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, informeaza un comunicat citat de www.SMARTfinancial.ro.
Campania radio vorbeste unui consumator modern, aflat mereu in miscare. "S-a dorit inca de la inceput un concept creativ, care sa scoata in evidenta calitatile de lider avizat ce constau in experienta, profesionalismul si credibilitatea revistei CAPITAL - expert in probleme de business si in acces rapid la o informatie bine structurata. Deasemenea, conceptul creativ trebuia sa vorbeasca limpede despre calitatea de lider de opinie a revistei Capital, atunci cand e vorba de probleme cu caracter economic. Am ales fara ezitare o abordare proaspata, moderna care sa spuna indraznet si destept cine este noul Capital", se arata in comunicat.
Ideea grafica a fost de a prezenta revista CAPITAL ca pe un gadget, cel mai modern si mai inteligent instrument al oamenilor de afaceri eficienti si profitabili. Astfel, revista CAPITAL a devenit, rand pe rand, laptop, binoclu, memo-stick …
La realizarea acestei campanii au contribuit din partea Ringier Romania: Mihaela Stanculescu - Marketing Director; Laura Iancu - Brand Manager Capital; Vlad Gudov - Marketing Research Manager; Mariana Minea - Online Marketing Coordinator si din partea Brands&Bears: Paul Bratu - Art Director, Cristina Lambru - Copywriter & Creative Director, Vlad Leonard - Head of DTP Department, Odette Leoveanu - Account Executive, Amalia Curca - Account Manager, Emanuel Grigorcea - Client Service Director.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.