transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 16-07-2007

Media Fact Book, unicul ghid anual de media din Romania, realizat de Initiative

Media Fact Book, unicul ghid anual de media din Romania, realizat de Initiative

De 10 ani, Media Fact Book este singura lucrare de specialitate ce isi propune sa ofere analize & prognoze media - un instrument oferit în exclusivitate pe piata romaneasca si devenit indispensabil pentru toti profesionistii în marketing si comunicare.

"Anul 2006 a fost unul foarte bun pentru industria de media & publicitate în general si pentru agentia Initiative în particular. Rata de crestere de 33% este uimitoare pentru o piata care a stat mult timp în umbra vecinilor din regiune. Iar pentru anul 2007, Initiative prognozeaza o crestere de 34-35% a pietei de media, catre o jumatate de milard de euro net", declara Veronica Savanciuc, Presedinte Initiative Romania.

Puterea de cumparare din ce în ce mai mare si consumatorii tot mai sofisticati, mai ales în marile orase, vor contribui fara îndoiala la mentinerea trendului ascendent al industriei. În ciuda faptului ca audientele descresc pe masura ce consumatorii devin tot mai ocupati, se observa o crestere a numarului de canale media, dar si a interesului pentru inovatie si solutii neasteptate.

Media Fact Book releva faptul ca piata media a fost caracterizata în anul 2006 de dinamism si de o dezvoltare a mediului de afaceri, mai ales în domeniile telecomunicatii, financiar-bancar si farmaceutic, dar si automotive si retail. În plus, au continuat sa se lanseze numeroase ziare, posturi de radio si televiziuni noi, fragmentarea fiind un raspuns firesc la marirea si diversificarea bugetelor de publicitate.

Pentru anul 2006, Initiative estimeaza un nivel total al pietei de publicitate de 363 mil € (în crestere cu 33% fata de 2005), în timp ce prognoza pentru anul 2007 este de 485 mil € net.

In 2006, din punct de vedere rate card, investitiile pe TV au reprezentat aproximativ 90% din totalul investitiilor media (un share similar cu cel înregistrat în anul 2005). În termeni de investitii nete, Initiative estimeaza o crestere a share-ului TV în total piata media 2006 de 62%.

Presa scrisa continua sa piarda teren în favoarea televiziunii, în vreme ce Internet & Cinema au înregistrat o crestere de 59% fata de anul 2005. Si investitiile în radio au crescut, însa cu un ritm mai scazut.

2006 este anul în care se observa câteva modificari în clasamentul categoriilor de investitori în publicitate: categorii precum Bere, Cosmetice, Produse Lactate si Bauturi Racoritoare au pierdut cel putin câte o pozitie în clasamentul investitorilor, în vreme ce, începând cu anul 2006, categoria Telecomunicatii Mobile a urcat 8 pozitii si se instaleaza pe prima pozitie. În ceea ce priveste investitorii propriu-zisi, P&G îsi mentine prima pozitie, urmat de European Drinks & Food si de Unilever.

Pentru anul în curs, Initiative prognozeaza o crestere a pietei de publicitate cu 34% fata de anul 2006, generata în primul rând de inflatia TV si de dezvoltarea domeniilor new media/ digital si OOH. În 2007, Initiative estimeaza cresteri ale bugetelor de publicitate pentru categorii precum Telecomunicatii, Automotive, Servicii Financiare & Bancare, Food, Retail, dar si noi categorii de investitori în servicii B2B sau B2C.

Cresterea pe TV va fi de 45%, în timp ce presa scrisa îsi va continua procesul de consolidare sub umbrela marilor trusturi internationale, în ciuda fragmentarii continue a pietei. Initiative estimeaza o crestere a investitiilor în presa scrisa de 8% fata de 2006. Investitiile în radio îsi vor mentine trendul ascendent (+26%), piata de OOH va cunoaste o crestere mai ales sub aspectul sofisticarii (research), dar si al volumelor (+16%). Cea mai accelerata crestere va fi înregistrata în cazul Internet si Cinema, unde Initiative prognozeaza o crestere de +52% fata de 2006.

"Nu este usor sa fii deschizator de drumuri. Sa ramâi însa primul chiar si dupa 10 ani este o performanta. Când am editat primul volum Media Fact Book, în 1997, piata era înca necoagulata, nu se stia prea multa teorie, nu se cerceta, afacerile în media se faceau intuitiv, dupa cum fluctuau piata si concurenta. Acum, dupa 10 ani, acest unic ghid media din România a devenit indispensabil pentru profesionistii din marketing si comunicare care îsi propun sa fie la curent cu investitiile, trendurile, prognozele în domeniu", adauga Alexandra Olteanu, Buying Director Inititative România.

Cu ocazia lansarii Media Fact Book nr. 10, Initiative a realizat o donatie de carte catre facultatile de specialitate din Bucuresti. Asumându-si rolul de formator al pietei de media, Initiative a ales sa marcheze acest moment aniversar donând 500 de carti de specialitate -media, comunicare, advertising - catre biblioteca Facultatii de Comunicare si Relatii Publice din Cadrul Universitatii Bucuresti si biblioteca Facultatii de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti.

"Un comportament responsabil fata de comunitatea de specialisti, actuali si viitori, este un comportament responsabil fata de noi însine si fata de întreaga industrie media. Astfel de actiuni sunt mai mult decât gesturi frumoase pe care le faci din când în când. Sunt parte a misiunii noastre ca profesionisti si formatori ai domeniului", adauga Veronica Savanciuc, Presedinte Initiative România.

Initiative este una din cele mai mari retele independente de media din lume. Initiative asigura servicii specializate de planificare si cumparare de media, de strategie si consultanta de media. Cu o cifra de afaceri de circa 14 miliarde de dolari în anul 2005, Initiative Worldwide numara peste 3500 de angajati în cele 99 de birouri la nivel global.

Activa pe piata de media româneasca de 13 ani, Initiative România este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide si se claseaza între primele agentii de profil. Portofoliul Initiative România include Orange România, Johnson&Johnson, Raiffeisen Group, BMW, MOL România, Pernod Ricard, GlaxoSmithKline, Berlin-Chemie, Continental, Beres, Euro GSM, Reinart, Fujitsu Siemens, Vitan Platinum Towers, Provident Financial, Sarantis România.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Lawanda
The genius store called, they're rnuning out of you.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar