transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-03-2008

Noul numar BusinessWeek - trecere in revista a perspectivelor de patrundere a brandurilor de lux in Romania

Noul numar BusinessWeek - trecere in revista a perspectivelor de patrundere a brandurilor de lux in Romania O tara cu peste 500 de persoane avand venituri individuale anuale de peste 10 milioane de euro devine interesanta pentru marile branduri de lux. Studiul realizat de compania de consultanta in industria luxului CPP Management Consultants confirma acest lucru, relevand faptul ca piata produselor de lux s-a dezvoltat semnificativ in 2007 prin intrarea pe piata a unor branduri precum Christian Dior, Burberry, Yves Saint Laurent, Jimmy Choo, Roberto Cavalli, Missoni, Chloe, Marc Jacobs.

"Trendul ascendent al industriei de lux continua si anul acesta cand in Romania vor veni noi branduri, fie ca e vorba de magazine multibrand, fie monobrand. Este deja o certitudine deschiderea, prin investitie directa, a primului magazin Louis Vuitton din Romania, alti jucatori de top care si-au anuntat prezenta anul acesta fiind: Gucci, Dolce & Gabanna, Botegga Veneta", a relatat BusinessWeek Romania, in numarul din saptamana aceasta.

BusinessWeek Romania a propus si alte subiecte pentru numarul de saptamana aceasta, precum: oferte publice initiale ale societatilor producatoare de materiale de constructii incep in sfarsit sa apara la bursa din Bucuresti, asigurarile auto detin inca peste 70% din segmentul afacerilor generale, extinderea crizei creditelor ipotecare din Statele Unite accentueaza si mai mult sentimentele anti-SUA din Europa.

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat in 1995 cu doua divizii de publicatii: Business Publishing (ce cuprinde saptamânalul in limba engleza Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania - licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook si revista de publicitate Campaign) si Lifestyle Publishing (Stuff - licenta revistei internationale de tehnologie Stuff Magazine, Cinemagia – singura revista de cinema din România, Autocar - licenta exclusiva a primului titlu auto din lume). Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar