|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 11-03-2008 |
Noul numar BusinessWeek - trecere in revista a perspectivelor de patrundere a brandurilor de lux in Romania
Alte stiri la aceasta categorie
O tara cu peste 500 de persoane avand venituri individuale anuale de peste 10 milioane de euro devine interesanta pentru marile branduri de lux. Studiul realizat de compania de consultanta in industria luxului CPP Management Consultants confirma acest lucru, relevand faptul ca piata produselor de lux s-a dezvoltat semnificativ in 2007 prin intrarea pe piata a unor branduri precum Christian Dior, Burberry, Yves Saint Laurent, Jimmy Choo, Roberto Cavalli, Missoni, Chloe, Marc Jacobs.
"Trendul ascendent al industriei de lux continua si anul acesta cand in Romania vor veni noi branduri, fie ca e vorba de magazine multibrand, fie monobrand. Este deja o certitudine deschiderea, prin investitie directa, a primului magazin Louis Vuitton din Romania, alti jucatori de top care si-au anuntat prezenta anul acesta fiind: Gucci, Dolce & Gabanna, Botegga Veneta", a relatat BusinessWeek Romania, in numarul din saptamana aceasta.
BusinessWeek Romania a propus si alte subiecte pentru numarul de saptamana aceasta, precum: oferte publice initiale ale societatilor producatoare de materiale de constructii incep in sfarsit sa apara la bursa din Bucuresti, asigurarile auto detin inca peste 70% din segmentul afacerilor generale, extinderea crizei creditelor ipotecare din Statele Unite accentueaza si mai mult sentimentele anti-SUA din Europa.
Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat in 1995 cu doua divizii de publicatii: Business Publishing (ce cuprinde saptamânalul in limba engleza Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania - licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook si revista de publicitate Campaign) si Lifestyle Publishing (Stuff - licenta revistei internationale de tehnologie Stuff Magazine, Cinemagia – singura revista de cinema din România, Autocar - licenta exclusiva a primului titlu auto din lume). Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|