transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2024 4.6739 lei 4.9754 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-08-2007

Noul supliment Parteneri - in numarul 35 al Revistei 22

Noul supliment Parteneri - in numarul 35 al Revistei 22

In numarul 35 (912) din data de 29 august 2007 al Revistei 22 a aparut suplimentul Parteneri. Cele 16 pagini ale suplimentului se deschid cu o analiza a problemelor etice si de comunicare din relatiile dintre companii si partenerii lor sociali si de afaceri. "Pentru companii, principalele probleme care afecteaza relatiile cu partenerii sociali sunt: lipsa de profesionalism a multor organizatii non-profit, interactiunea greoaie cu autoritatile statului si lipsa de transparenta", considera unii manageri romani.

 

Intrebarile la care raspund oameni de afaceri si specialisti in comunicare din Romania si din strainatate se refera la partenerii sociali si de afaceri cu care interactioneaza companiile romanesti, la felul in care inteleg managerii romani responsabilitatile fata de acesti parteneri, la importanta cunoasterii pentru companii a mediului social in care opereaza si la standardele etice in dialogul dintre companii si grupurile cointeresate.

 

Companiile si comunitatile care inteleg ca pot fi parteneri nu au decat de castigat pe termen lung – aceasta este concluzia suplimentului special editat de CSR Romania, un program Forum for International Communications, in colaborare cu Grupul pentru Dialog Social.

Monica Tatoiu, CEO Oriflame Romania, Paula Apreutesei, Business Strategy Manager Microsoft Romania, Anca Crahmaliuc, Marketing Manager SIVECO Romania, Elena serban, Director al Fundatiei Vodafone Romania, Narcisa Bucuresteanu, Senior Consultant al Fundatiei PricewaterhouseCoopers si alti reprezentanti ai mediului de afaceri si ai unor organizatii non-profit vorbesc despre importanta dialogului dintre companii si partenerii lor sociali, precum si despre problemele care apar in aceste relatii.

"Pentru acele companii care au ajuns la o oarecare stabilitate, mesajul meu este: inapoiati ceva catre comunitate. Acesta este modul in care companiile isi pot castiga respectul", declara Aneta Bogdan in interviul "Marci, dialog, reputatie".

In suplimentul Parteneri al revistei 22 de miercuri, 29 August, semneaza analisti si specialisti romani si straini din domeniile eticii in afaceri si responsabilitatii corporatiste: Stephen B.

Young, Global Executive Director, Caux Round Table; Alan Knight, Institute of Social and Ethical AccountAbility; Nikos Avlonas, Centre for Sustainability and Excellence; Thomas Loew, Institute 4 Sustainability; Sabine Braun; Andreas Rasche, Helmut-Schmidt-University Hamburg; Hiroshi Ishida – Executive Director, Caux Round Table – Japan.

 

"Dedicam acest supliment efortului pe care il fac companiile si comunitatile romanesti de a se descoperi unele pe altele, efortului companiilor de a-si identifica partenerii sociali si de afaceri si de a integra asteptarile acestora in propriile lor strategii de profit precum si efortului comunitatilor de a crea un mediu adecvat dezvoltarii mediului de afaceri, afirma Dana Oancea & Bogdan Diaconu, Editorial.

 

Alaturi de rubrica "Etica si comunicare in afaceri" din revista 22, suplimentele CSR Romania fac parte dintr-un promovare a bunelor practici in mediul romanesc de afaceri realizat de catre fundatia Forum for International Communications in parteneriat cu Grupul de Dialog Social.

 

"Desi Romania a primit titlul de economie de piata functionala, mentalul colectiv, mutilat in anii comunismului (ca si ai fesenismului), pastreaza inca o conotatie negativa la adresa termenului om de afaceri. Neincrederea in omul de afaceri a fost alimentata si de fabuloasele inginerii financiare ale lungii noastre tranzitii. Dorim sa identificam oameni de afaceri reali, care obtin profit respectand regulile jocului pe piata libera", declara Rodica Palade, Redactor-sef al revistei 22, la lansarea, in octombrie 2006, a rubricii "Etica si comunicare in afaceri".

 

Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care desfasoara activitati precum seminarii si training-uri, dezbateri publice si intalniri informale, actiuni de promovare a bunelor practici in comunicarea de afaceri. Incepand cu 2003, fundatia organizeaza Gala Excelentei in Relatii Publice. In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR-Romania cu scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste (CSR).

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar