Editia globala a BusinessWeek a trecut recent printr-un proces de rebranding care a inclus atât transformarea elementelor de identitate vizuala (logo, grafica) cat si continutul editorial. Incepand cu acest numar, BusinessWeek România a adoptat noul logo al editiei internationale, pregatind pentru urmatoarele numere si o schimbare de design si continut editorialistic care sa coincida cu schimbarile efectuate în editia internationala.
Dupa 78 de ani de leadership pe segmentul revistelor de afaceri din lume si cresteri de la an la an, BusinessWeek a ajuns la 4.8 milioane de cititori în fiecare saptamâna si se straduieste sa-si mentina cititorii multumiti adaptându-se provocarilor lumii lor aflate în permanenta schimbare, spun reprezentantii revistei, citati de www.SMARTfinancial.ro.
Schimbarile BusinessWeek au fost efectuate ca urmare a unor testari ale pietei timp de 18 luni, timp în care mii de persoane, cititori si necititori, au raspuns multor întrebari despre asteptarile pe care le au din partea BusinessWeek. Ei au furnizat insighturi valoroase despre stilul lor de viata din ce în ce mai aglomerat, care au permis elaborarea unui produs care raspunde mai rapid si mai inteligent nevoii de informare.
Fiecare editie va avea la deschidere o sectiune de stiri numita "The Business Week" care va aduna informatii atât din editiile print si online ale BusinessWeek cât si din surse aditionale de încredere si relevante pentru cititori. Intrucât s-a ajuns la concluzia ca "scena globala" nu reprezinta o parte distincta, ci dimpotriva, intregrata a vietii de zi cu zi, noua sectiune intitulata "What's next" va include trenduri business, tehnologii si idei noi ce reflecta lumea în care cititorii muncesc si investesc.
Continutul editorialistic va fi organizat în sectiuni cu nume utilitare care servesc unor scopuri clar definite si vin în ajutorul cititorului: The Business Week, News, In Depth, What's Next, Personal Business si Opinion, sectiune dedicata editorialistilor BusinessWeek.
Editia în limba româna a revistei BusinessWeek, cea mai bine vânduta revista de afaceri din lume, a aparut pe piata pe 3 mai 2006. BusinessWeek România este a opta editie locala a renumitului saptamânal de afaceri, pe lânga editia internationala, raspunzând asteptarilor specifice ale diferitelor piete de pe glob.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.