transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 25-10-2007

Un nou BusinessWeek Romania - adaptat rebrandingului international

Un nou BusinessWeek Romania - adaptat rebrandingului international

Editia globala a BusinessWeek a trecut recent printr-un proces de rebranding care a inclus atât transformarea elementelor de identitate vizuala (logo, grafica) cat si continutul editorial. Incepand cu acest numar, BusinessWeek România a adoptat noul logo al editiei internationale, pregatind pentru urmatoarele numere si o schimbare de design si continut editorialistic care sa coincida cu schimbarile efectuate în editia internationala.

Dupa 78 de ani de leadership pe segmentul revistelor de afaceri din lume si cresteri de la an la an, BusinessWeek a ajuns la 4.8 milioane de cititori în fiecare saptamâna si se straduieste sa-si mentina cititorii multumiti adaptându-se provocarilor lumii lor aflate în permanenta schimbare, spun reprezentantii revistei, citati de www.SMARTfinancial.ro.

Schimbarile BusinessWeek au fost efectuate ca urmare a unor testari ale pietei timp de 18 luni, timp în care mii de persoane, cititori si necititori, au raspuns multor întrebari despre asteptarile pe care le au din partea BusinessWeek. Ei au furnizat insighturi valoroase despre stilul lor de viata din ce în ce mai aglomerat, care au permis elaborarea unui produs care raspunde mai rapid si mai inteligent nevoii de informare.

Fiecare editie va avea la deschidere o sectiune de stiri numita "The Business Week" care va aduna informatii atât din editiile print si online ale BusinessWeek cât si din surse aditionale de încredere si relevante pentru cititori. Intrucât s-a ajuns la concluzia ca "scena globala" nu reprezinta o parte distincta, ci dimpotriva, intregrata a vietii de zi cu zi, noua sectiune intitulata "What's next" va include trenduri business, tehnologii si idei noi ce reflecta lumea în care cititorii muncesc si investesc.

Continutul editorialistic va fi organizat în sectiuni cu nume utilitare care servesc unor scopuri clar definite si vin în ajutorul cititorului: The Business Week, News, In Depth, What's Next, Personal Business si Opinion, sectiune dedicata editorialistilor BusinessWeek.



Editia în limba româna a revistei BusinessWeek, cea mai bine vânduta revista de afaceri din lume, a aparut pe piata pe 3 mai 2006. BusinessWeek România este a opta editie locala a renumitului saptamânal de afaceri, pe lânga editia internationala, raspunzând asteptarilor specifice ale diferitelor piete de pe glob.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar