transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2024 4.6739 lei 4.9754 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 20-05-2008

A doua editie anuala a Conferintei de Customer Service - Bucuresti, 29 mai 2008

A doua editie anuala a Conferintei de Customer Service - Bucuresti, 29 mai 2008

Service Excellence Solutions, divizia HCS Group care ofera servicii de consultanta, recrutare si training in domeniul serviciilor pentru clienti, organizeaza pe data de 29 mai 2008, a doua editie anuala a Conferintei de Customer Service din Romania. Evenimentul va avea loc la Radisson SAS Hotel din Bucuresti, si va aduce in fata publicului prezent nume mari din domeniul Customer Service din Marea Britanie si SUA.

 

"Dupa experienta extraordinara a conferintei de anul trecut, la care am avut ca speakeri personalitati precum Richard Moat, CEO Orange, Kurt Strohmayer, GM Marriott sau Yiannis Kalfakakos, GM Starbucks, sunt convins ca si anul acesta vom reusi sa oferim celor prezenti un eveniment unic, in care sa descopere importanta cruciala a unei strategii de customer service pentru succesul afacerii lor", a declarat Sotiris Karagiozidis, fondator si Managing Partner al Human Capital Solutions Group.

Moderatorul conferintei va fi Chris Daffy, cel mai infocat sustinator al excelentei in Customer Service din Marea Britanie si autor al romanului "Once a customer, always a customer".

 

Alaturi de el, vor vorbi despre ce inseamna profesionalism in relatia cu clientii Lou Carbone, Presedinte al Experience Engineering Inc. din SUA si autor al best seller-ului "Clued In", Robert Crawford, Director Executiv al Institutului de Cusomer Service din Marea Britanie, Julie Robinson, Fost Vice Presedinte in cadrul Virgin Atlantic si Marius Persinaru, Country General Manager, Xerox Romania.

"Pe o piata tot mai globalizata si mai puternic concurentiala, cum oferim un serviciu a ajuns sa fie egal in importanta cu ceea ce oferim, asta ne diferentiaza in ochii clientilor nostri si este esential pentru succesul afacerii noastre sa stim sa ne fidelizam clientii", a explicat Karagiozidis.

"Cei mai multi specialisti sunt de acord ca experientele bine controlate pot avea influente pozitive asupra comportamentului clientilor si loialitatii acestora, in timp ce experientele slab controlate vor avea efectul invers. Cu toate acestea, surprinzator de putini oameni inteleg pe deplin ce inseamna experientele pozitive si negative si cum pot fi ele controlate pentru a creste vanzarile si profitul".



Conferinta se adreseaza top si middle managerilor din multinationale, firme publice sau private romanesti care lucreaza direct cu clientii, managerilor din Customer Service, CRM, Marketing, Vanzari sau PR, precum si Junior Managerilor sau persoanelor din frontline care interactioneaza cu clientii. "De fapt, ii asteptam la aceasta conferinta pe toti aceia care sunt constienti ca isi primesc in realitate salariile de la clienti", a explicat Karagiozidis.

A doua zi dupa Conferinta de Customer Service, pe 30 mai, organizatorii au pregatit un seminar interactiv - Customer Experience Master Class - la care cei prezenti vor sta de vorba cu Chris Daffy si Lou Carbone, unii dintre cei mai respectati specialisti in domeniu.

 

In cadrul workshop-ului, participantii vor afla despre modul in care organizatiile europene si americane folosesc cele mai recente tehnici de Customer Experience Management pentru a-si crea un avantaj competitiv si pentru a obtine performante de business exceptionale.

"Cel mai important este ca cei prezenti vor avea ocazia sa discute despre propria afacere cu cei doi specialisti si sa primeasca cele mai competente sfaturi pentru a implementa Customer Experience Management in sectorul de piata dorit", a mai adaugat fondatorul HCS Group.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar