Logigame.ro - campanie online de promovare lansata de Logitech

Desfasurata pana pe data de 15 noiembrie 2006, campania Love to play a fost initiata de Logitech in luna septembrie. Promotia se bazeaza pe o componenta online, site-ul web www.logigame.ro, insa se bazeaza pe cumpararea unui produs al companiei in perioada de desfasurare a concursului.

Pentru a participa la campanie, "consumatorii trebuie sa achizitioneze cel putin un produs din produsele participante si sa acceseze site-ul www.logigame.ro pentru autentificare. Autentificarea se realizeaza dupa completarea urmatoarelor date: nume, adresa, CNP, adresa de e-mail valida, numarul bonului de casa ce atesta achzitionarea produsului, numele magazinului si orasul din care a fost cumparat produsul", se precizeaza in regulamentul oficial, citat de www.SMARTfinancial.ro.

Fiecare produs unic cumparat, confera participantului dreptul de a participa la campanie, o singura data. Mai multe produse participante cumparate confera participantului dreptul de a participa la campanie de mai multe ori. La acordarea premiului este necesara prezentarea certificatului de garantie al produsului, se arata in aceeasi sursa. Valoarea comerciala totala a cadourilor oferite in cadrul campaniei este de 21401.28 RON.

Se acorda in total 15 (cincisprezece) categorii de premii constand in: 10 bucati Memory-stick Logitech, 10 bucati tricou Logitech, 5 bucati tricou polo Logitech, 10 bucati monge de fotbal Logitech, 5 bucati geanta pentru laptop Logitech, 7 bucati camera web QC Chat Logitech, 7 bucati boxe R 20, 7 bucati desktop EX 110, 7 bucati Mouse MX 518, 5 bucati Desktop LX 300, 5 bucati mouse G5 , 5 bucati camera web QC Pro Fusion, 3 bucati mouse G7, 3 bucati Desktop diNovo Media Dektop Laser, 3 bucati boxe Z5500. Unele premii au valoare in puncte si pot fi alese de participanti, altele se acorda la finalul promotiei, in functie de clasamentul online.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©