Publicitate online targetata contextual in reteaua ARBOmedia

Agentia ARBOmedia a lansat noul serviciu de publicitate contextuala in reteaua site-urilor din portofoliul companiei. "Noul serviciu profesional reprezinta o alta inovatie pentru publicitatea online din Romania, care se adauga celorlalte proiecte demarate in acest an de ARBOmedia: studiul demografic online continuu realizat pe intreg portofoliul de site-uri si aplicatia web pentru online planning ce foloseste aceste date sociodemografice", subliniaza reprezentantii companiei, citati de www.SMARTfinancial.ro.

Publicitatea online targetata contextual din reteaua ARBOmedia va avea doua forme: distribuirea de reclame text in pagini care au un continut relevant pentru produsul promovat si aparitia unui text publicitar atunci cand utilizatorul ajunge cu mouse-ul deasupra unui anumit cuvant.

Acest serviciu este destinat in special clientilor cu bugete de publicitate mici, dar este interesant pentru orice companie datorita eficientei si posibilitatilor multiple de targetare (geografic, orar, zi a saptamanii). In plus, serviciul este complet automatizat, clientii avand la dispozitie o interfata prin care isi pot gestiona singuri campaniile.

"Publicitatea contextuala este o forma de publicitate online care se adreseaza advertiserilor cu obiective clare si imediate in vanzari, precum si celor care au un mesaj concret de transmis. In acest sens, cu cat mesajul este mai interesant si va genera o rata de click mai buna, cu atat pretul pe click va scadea. De exemplu, pentru o campanie care are o rata de click de 1%, sistemul coboara automat pretul pe click, iar advertiserul va plati 0,1 RON/click. Prin aceasta politica de tarifare sunt incurajate campaniile cu mesaje atractive ce genereaza rate bune de click; pretul per click este invers proportional cu atractivitatea mesajului, el putand scadea si mai mult. In cazul campaniilor foarte eficiente, acest pret poate cobori pana la 0,02 RON per click", a declarat Doru Panaitescu, Online Sales Director ARBOmedia.

Acest serviciu va atrage in special magazine online, servicii business-to-business, dar si alte categorii de advertiseri interesati de eficienta imediata si masurabila in vanzari a investitiei in publicitatea online, spun reprezentantii ARBOmedia. Serviciul de publicitate contextuala este integrat cu cel clasic, de display advertising, astfel incat va optimiza incarcarea cu publicitate a site-urilor existente in retea, fara a se mari numarul pozitiilor de bannere de pe paginile site-urilor.

Disponibil deocamdata exclusiv in reteaua ARBOmedia, aceasta permite site-ownerilor din retea sa mareasca incarcarea cu publicitate platita, si in acelasi timp sa beneficieze de un serviciu revolutionar de banner exchange intregrat cu sistemul de servire contextuala a bannerelor pe site-uri. Pe viitor serviciul va fi extins si pentru site-uri ce nu fac parte din reteaua ARBOmedia.

Compania ARBOmedia are 11 ani de experienta pe piata romaneasca, ca filiala a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotata la Bursa din Frankfurt si reprezentata in 7 tari europene: Germania - sediul central, Cehia, Polonia, Romania, Slovacia, Spania si Turcia.

ARBOmedia Romania gestioneaza in prezent spatiul publicitar a peste 200 de vehicule media: reteaua nationala de print local, televiziunile tematice Hallmark, Jetix si U, 17 publicatii nationale (Sapte Seri, grupul Egmont), reteaua nationala InStoreTV, Radio Total, peste 180 de website-uri de continut, inclusiv ziarul financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©