PremiiUrbane.ro - si tutunul face marketing prin componenta online

Trebuie sa ai 18 ani impliniti pana la data de 28 septembrie 2006 si sa fii fumator ca sa poti accesa site-ul web www.premiiurbane.ro. Motivul este simplu - promotia desfasurata prin componenta online este a unui producator de tutun - L&M de la Philip Morris. Campaniile promotionale sunt un lucru obisnuit pentru marcile de tigari, datorita luptei acerbe de pe piata romaneasca si mai ales modului in care consumatorii isi aleg, adesea, brandul.

Componenta online este insa mai putin utilizata de marcile de tutun, PremiiUrbane.ro fiind mai degraba asemanator cu promotiile Pepsi & Start Foods - PepsiMusic.ro, Unipodnanopeora.ro. Interesant este ca PremiiUrbane.ro este exclusiv componenta de finalizare a promotiei - se adreseaza doar celor ce au cumparat un pachet de tigari si au cod unic cu care pot participa la promotie; nicaieri pe website nu se precizeaza numele L&M sau Philip Morris, iar asemanarea cu brandul este destul de vaga.

Campania se bazeaza pe un soft automat care recunoaste codurile castigatoare - premiile sunt genti, aparate foto Olympus, MP3 Playere si scutere. Regulamentul promotiei nu este disponibil online, dar se poate comanda apeland Info Line.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©