Snickers.ro - platforma de marketing si pentru Mars, Twix si Bounty

In paralel cu intrarea Rom Tricolor de la Kandia - Excelent in zona online prin site-ul web RomAutentic.ro, si Masterfoods si-a dezvoltat prezenta pe internet prin www.Snickers.ro, locatie unde se desfasoara in aceasta perioada si o promotie. Prin identitatea Snickers, Masterfoods reuseste sa promoveze si celelalte produse ale sale - Mars, Twix si Bounty, pentru ca toate ofera sansa participarii la concurs.

Mecanismul promotiei pare sa fie deja unul "clasic" in zona de FMCG - rulat deja de site-uri precum Soundwave.ro, PepsiMusic.ro, PremiiUrbane.ro, UnIpodNanopeora.ro si nu numai: trebuie cumparat produsul, apoi trebuie trimis, in cazul Snickers.ro, numarul bonului fiscal fie prin SMS la numarul 1878 (tarif normal), fie direct pe www.snickers.ro.

Promotia se desfasoara pana la data de 19 noiembrie 2006 si propune, ca premii, 10 tricouri Snickers Limited Edition in fiecare zi, iar saptamanal, la alegere, un snowboard Forum sau o pereche de schiuri J. Rush cu legaturi. Regulamentul complet poate fi consultat online. Site-ul mai cuprinde si alte elemente ce intaresc politica de brand.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©