CokeLight.ro pentru Coca Cola Light, iDieta.ro pentru Pepsi Light

Pepsi si Coca Cola au inceput de ceva vreme si un duel direct pentru sub-branduri. Daca la nivel de companii disputa Sprite - 7UP are deja ceva istrorie si s-a intetit in ultima vreme intre Coca Cola Romania si QAB, atunci cand vine vorba de segmentul Light, Pepsi si Coca Cola poarta o disputa si mai puternica, pentru ca succesul se va rasfrange iminent si asupra brandului principal - Pepsi si respectiv Coca Cola.

Cu ceva timp in urma, Sprite "spunea pe bune" prin forumul IQads.ro si o face si astazi prin www.SpunePeBune.ro, in prezent Fido Dido face marketing pentru 7UP pe site-ul www.Metropotam.ro. In acelasi fel, Coca Cola isi promoveaza imaginea Coca Cola Light printr-un site special dedicat, www.cokelight.ro, in timp ce Pepsi Light foloseste direct resursele site-ului www.iDieta.ro. Ambele produse cauta sa promoveze cultura light, sa atraga consumatorii si mai ales consumatoarele.

Coca Cola Light si Pepsi Light targeteaza un public feminin tanar, educat, din mediul urban, cu venituri medii si mari - cel putin asta o arata modalitatea de promovare aleasa pe internet. CokeLight.ro insista pe partea de stil si propune un forum pornind de la invitatia "Intreaba expertii despre moda si tendinte, coafuri si tunsori, machiaj si ingrijire". Pepsi Light porneste de la "Impartaseste experientele tale Light Pleasure" si insista pe editoriale pentru comunicare de brand.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©