Flying Blue - programul de fidelitate initiat de Air France si KLM a atras peste 80.000 de pasageri romani

Flying Blue, cel mai mare program de fidelitate din Europa pentru pasagerii companiilor aeriene, a raportat la jumatatea acestui an depasirea pragului de 21 milioane de membri, in intreaga lume. Dintre acestia, peste 80.000 de pasageri sunt romani si au o rata de activitate de 40%. Mai mult de jumatate din numarul total de membri din Europa Centrala (Ungaria, Polonia, Cehia si Bulgaria) provin din Romania.

Flying Blue este un program de fidelitate introdus in anul 2005 de companiile aeriene AIR FRANCE si KLM si s-a bucurat de un real succes in randul pasagerilor. In timp, Flying Blue a fost adoptat si de alti membri ai aliantei aeriene SkyTeam, astfel ca in prezent Flying Blue ofera membrilor sai acces la o retea de peste 15.500 de zboruri catre 1.000 de destinaţii. Exista patru nivele de fidelitate, in functie de numarul de zboruri realizate: Ivory, Silver, Gold si Platinum.

20% dintre pasagerii romani sunt membri Silver, Gold sau Platinum, beneficiind, in functie de nivelul de fidelidate, de bonusuri de mile, bagaj suplimentar, acces in saloanele SkyTeam din aeroporturi, prioritate la check-in, prioritate la imbarcare si locuri preferentiale in avion.

- 2,5 % din numarul total de membri sunt clienti Platinum, care efectueaza peste 60 segmente (zboruri) anual cu Air France, KLM si companiile membre ale programului de fidelitate Flying Blue;

- 8% din numarul total de membri sunt clienti Gold, care efectueaza peste 30 segmente (zboruri) anual cu Air France, KLM si companiile membre ale programului de fidelitate Flying Blue;

- 12% din numarul total de membri sunt clienti Silver, care efectueaza peste 15 segmente (zboruri) anual cu Air France, KLM si companiile membre ale programului de fidelitate Flying Blue.