Duraziv: majoritatea comenzilor de adezivi pentru placari ceramice vizeaza produse din categoria economic

Producătorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de antreprenorul Daniel Guzu, lansează adezivul AM7, un produs economic din gama adezivilor pentru placări, pentru a veni în întâmpinarea cererii actuale din piată. Noua retetă respectă cele mai stricte norme în materie de calitate, dar nu mai contine aditivii speciali, specifici produselor Duraziv dezvoltate de companie în laboratoarele proprii de cercetare. Prin lansarea AM7 compania mizează pe un avans al vânzărilor de adezivi pentru placări si cresterea volumelor.

AM7 este un produs economic din gama adezivilor pentru placări. Produsul este o completare de gamă pentru categoria de produse entry level, putând fi utilizat în sistem cu chitul de rosturi GM 57, chit disponibil în saci de două si cinci kilograme, într-o varietate mare de culori. Acest pachet a fost gândit pentru a oferi o alternativă superioară calitativ pe acest segment de pret.

“Am mizat întotdeauna pe un pret corect, astfel că am dezvoltat un adeziv care este superior calitativ, însă se încadrează în categoria de pret economic” a declarat antreprenorul Daniel Guzu. „Am analizat cererea din piată si am investit într-un produs superior altor competitori din segment, în raport cu palierul de pret în care se încadrează. Ne bazăm pe avantajul unui control bun al marginilor, asigurat de faptul că avem cercetare si productie proprie, în România, fără costuri suplimentare de import sau redevente. Suntem cunoscuti pe santiere pentru inovatie si calitate, putem îngloba această calitate si în produse cu un pret avantajos pentru cumpărător”, a subliniat acesta.

“Duraziv a mizat pe inovatie în dezvoltarea produselor din portofoliu, acesta fiind motivul pentru care compania a reusit să devină lider de piată în Capitală pe segmentul de tencuieli decorative si unul dintre furnizorii preferati în santiere din toată tara”, declară Marius Terec, director Operatiuni Adezivi. “Ne-am dorit să venim si cu o ofertă din primul palier de pret care să respecte totusi cele mai stricte standarde în materie de calitate, pentru a oferi o alternativă care să nu afecteze rezistenta si calitatea lucrărilor executate cu acest tip de produse. Capcana pretului are două tăisuri, este important să vii cu un produs care să asigure acest echilibru între calitate si pret”, adaugă Marius Terec.

Lansarea AM7 va contribui la o majorare a vânzărilor de adezivi pentru placări ceramice. Produsul este un adeziv pe bază de ciment pentru gresie si faiantă. Este ideal pentru suprafete neregulate si prezintă o lucrabilitate foarte bună si o aderentă ridicată.

Adezivul AM7 se poate utiliza în sistem cu chitul de rosturi Duraziv GM 57. GM 57 este ideal atât pentru lucrări la interior, cât si la exterior sau pentru proiecte aflate într-un mediu cu grad ridicat de umiditate. Produsul formează o suprafată impermeabilă la apă, ca urmare a efectului de perlare. Este recomandat si pentru pardoseli încălzite. Evită fixarea murdăriei si formarea de mucegaiuri, fiind, de asemenea, rezistent la factorii atmosferici (ploaie, înghet, soare), dar si la agentii de curătare. GM 57 este usor de aplicat, usor de curătat si nu pătează suprafata plăcilor.  

Duraziv este o companie activă pe piata de materiale de constructii încă din anul 2003, când a fost înfiintată sub denumirea initială de Bau Profil de către antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare.  Divizia producătoare de adezivi s-a lansat în urma unei investitii de peste 8,5 mil. euro într-o fabrică modernă, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situată în Popesti Leordeni. Fabrica este dotată si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. În 2012 compania a raportat o cifră de afaceri de circa 17 milioane de euro.