Campanie de vara CardAvantaj - cheltuieli de vacanta impartite în 3 rate fara dobanda

Începând din luna iunie 2013 Credit Europe Bank desfăşoară o nouă campanie care extinde "avantajele celui mai popular card de cumpărături în rate fără dobândă şi la comercianţii care nu sunt încă parteneri CardAvantaj, pentru cheltuielile asociate perioadei de vacanţă", au anuntat reprezentantii Credit Europe Bank.

Prin intermediul campaniei “Vara asta mă îndrăgostesc de CardAvantaj”, posesorii acestui tip de card pot beneficia de 3 rate fără dobândă, în afara reţelei de parteneri, pentru orice achiziţie în valoare mai mare de 200 de lei de la locaţiile comerciale din turism, horeca si transport, precum linii aeriene, aeroporturi, agenţii şi operatori de turism, restaurante, baruri, cluburi, hoteluri şi magazine de tip Duty Free.

Campania se referă atât la comercianţii de pe teritoriul României, cât şi din afara ţării şi include şi magazine din zona de divertisment şi lifestyle/fashion cum ar fi cinematografe şi teatre, saloane de înfrumuseţare, SPA, cosmetice şi magazine de modă.

“Ne dorim să fim de un real ajutor clienţilor noştri pe perioada vacanţei de vară, când de regulă bugetele sunt foarte atent analizate. Astfel, aceştia vor putea beneficia de cumpărături în rate chiar şi în cazul comercianţilor care nu fac parte încă parte din cercul partenerilor CardAvantaj, oriunde în lume”, a declarat a declarat Mert Kaftanoglu, Head of Portfolio Management la Credit Europe Bank.

Campania se va întinde pe durata întregii veri, până la 1 septembrie 2013.


În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. aniversează 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de  Credit Europe Bank România.

În România Credit Europe Bank  asigură o gamă largă de produse şi servicii către aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 70 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.