Orange lanseaza campania pentru Euro 2016 - Orange Sponsors You

Orange lansează mesajul campaniei pentru EURO 2016 - Orange Sponsors You. Marile branduri se concentrează pe evenimente, echipe si jucători vedetă, însă Orange Sponsors You alege o altă abordare si se concentrează pe fani, fiindcă Orange este de părere că fanii sunt adevăratele vedete care, prin sprijinul si pasiunea lor, fac ca evenimentele de tipul campionatului UEFA EURO 2016 să fie cu adevărat speciale.

Odată cu sponsorizarea campionatului UEFA EURO 2016, dorinta noastră este să le arătăm fanilor recunoasterea pe care o merită, plasându-i în centrul atentiei si, în acelasi timp, răsplătindu-i pentru pasiunea lor. UEFA EURO 2016 este evenimentul care se bucură de cea mai importantă sponsorizare globală Orange până la ora actuală si include, la nivel global:

-  peste 3.000 bilete la meciuri pentru a răsplăti pasiunea fanilor

-  peste 700 bilete la meciuri pentru implicarea angajatilor

-  peste 200 experiente VIP pentru fani, care vor putea urmări inclusiv meciurile de pregătire în Franta

-  peste 20 dintre cei mai pasionati fani din întreaga lume vor câstiga o excursie la Paris pentru a urmări FINALA pe Stade de France

Astfel, în luna aprilie, clientii Orange România care activează serviciul preferat sau folosesc aplicatia mobilă Orange TV au sansa de a câstiga bilete la meciul de deschidere UEFA EURO 2016: Franta-România. În luna mai, clientii care îsi activează serviciul preferat sau folosesc aplicatia mobilă Orange TV, au sansa de a câstiga invitatii VIP la cel mai asteptat meci – finala. Invitatiile sunt valabile pentru două persone si includ, pe lângă biletele la meci si biletele de avion, cazare, transport de la aeroport la hotel si 200 de euro bani de buzunar. sansele din luna aprilie se reportează pentru tragerea la sorti din luna mai care oferă bilete la finala UEFA EURO 2016.

Orange Sponsors You are câte ceva pentru fiecare

Promisiunea campaniei Orange Sponsors You este de a-i face pe toti să se simtă că sunt parte din campionat, nu doar simpli spectatori. Campania, lansată prin ofertele nationale, prezintă clientilor Orange o serie de oferte speciale, cum ar fi optiuni internet, pachete de date, TV mobil, apeluri gratuite si multe altele, astfel încât, indiferent de rezultatul meciului, fiecare să aibă ceva de sărbătorit.

În Franta, Orange va oferi clientilor mai mult internet pentru ca acestia să poată urmări meciurile pe telefoanele mobile si pe tablete, inclusiv prin oferta de roaming editie specială pentru turisti. Creată special pentru UEFA EURO 2016, Orange Holiday Europe va include dublul ofertelor normale de Go, apeluri si mesaje scrise.

Beatrice Mandine, vicepresedinte executiv Orange pentru brand si comunicare a declarat: “EURO 2016 este un moment de mândrie pentru Franta si pentru Orange. Pentru noi, Orange Sponsors You reprezintă ocazia de a merge dincolo de sabloane si de a-i conecta pe oameni cu pasiunile lor. Iată ce ne inspiră si ce ne va ajuta să creăm o mostenire pe care o vom putea celebra mult timp după ce acest eveniment va fi luat sfârsit. EURO 2016 este doar începutul.”

Începând cu ofertele de Paste, clientii Orange România au la dispozitie tot internetul de care au nevoie pentru a fi în mijlocul evenimentului EURO 2016. În plus, cei care îsi plănuiesc vacanta la EURO 2016 sau vor să tină legatura cu prietenii din Franta, au minute internationale în abonamentele Orange Me si optiunile PrePay. 

De asemenea, cu noile abonamente au o abundentă de minute si internet pe mobil în roaming pentru a se bucura de campionatul din Franta. Mai mult, în următoarea perioadă Orange România pregateste o nouă serie de beneficii si surprize pentru a sărbători împreună cu clientii cel mai important eveniment sportiv al anului si a fi cât mai aproape de performantele echipei nationale.

Zinedine Zidane devine principalul selectioner de fani Orange

Star al unei campanii TV globale ce va fi lansată de Orange pe 29 mai în 28 de tări, faimosul fotbalist francez Zinedine Zidane îsi va trimite mesagerii în întreaga lume pentru a ajuta compania Orange să-i găsească pe cei mai pasionati fani.

Pe pagina de internet dedicată, www.OrangeSponsorsYou.com, va fi lansat un film cu imagini 360o ce va ajuta la recrutarea a 20 dintre cei mai pasionati fani din întreaga lume care vor putea urmări în direct FINALA pe Stade de France, în cadrul campaniei Orange Sponsors You.

Exclusivitate Orange ce implică Turnul Eiffel, reper iconic al Frantei

În fiecare seară, pe durata campionatului EURO 2016, Orange va utiliza Turnul Eiffel pentru a oferi o surpriza unică în cadrul campaniei Orange Sponsors You. Fanii din retelele sociale ce utilizează #OrangeSponsorsYou vor influenta modul în care acest reper iconic al Frantei participă la celebrare.

Orange lansează competitia ‘Fanul meciului’

Începând cu meciul de deschidere, Orange lansează, în exclusivitate, ‘Fanul meciului’. Pornind de la ideea care stă la baza conceptului “Omul meciului”, Orange îsi propune să selecteze fanul care a iesit cel mai mult în evidentă si a strălucit în tribune. Pentru fiecare meci va fi selectat un singur fan care va deveni “Fanul meciului”, iar numele si poza acestuia vor fi afisate, la pauză, pe ecranele din întreg stadionul.

Zonele pentru fani Orange

În Zonele pentru fani din sase orase din Franta (Lyon, Paris, Lille, Marsilia, Bordeaux, Toulouse), fanii vor beneficia de spatii deschise create în cadrul standurilor pentru jocuri video, pentru vizionarea meciurilor în Ultra HD si pentru sesiunile de semnare de autografe cu oaspeti din Echipa Orange Le 12eme homme (cel de-al 12-lea jucător). Orange va crea si spatii speciale în cadrul standurilor Orange, unde fanii vor avea ocazia să experimenteze cele mai noi tehnologii, inclusiv realitatea virtuală.