Restaurantele KFC inlocuiesc parola de Wi-Fi cu intrebari de Bacalaureat

KFC lansează campania Wi-Fi Test, prin care restaurantele de tip Drive Thru si cele stradale din toată tara donează internet gratuit celor care se pregătesc pentru examenul de Bacalaureat. Restaurantele KFC îsi vor schimba întregul sistem de rutere, astfel încât parolele de Wi-Fi existente vor fi înlocuite cu 1,600 de întrebări realizate de profesori, pornind de la materia pentru Bacalaureat.

Pentru a se conecta la internet, clientii trebuie să răspundă la întrebarea pe care o primesc automat atunci când accesează reteaua Wi-Fi Test. Cei care răspund corect primesc automat o oră de internet, la sfârsitul căreia procesul trebuie reluat. În cazul întrebărilor care îi pun în dificultate, elevii vor avea optiunea de a accesa răspunsul detaliat, fixându-si astfel cunostintele pentru examen.

„Am plecat de la o statistică îngrijorătoare, conform căreia promovabilitatea examenului de Bacalaureat este în continuă scădere în România. Observând elevii care ne calcă pragul, constatăm că ei accesează în număr foarte mare reteaua de Wi-Fi din restaurante, motiv pentru care ne-am gândit să valorificăm acest canal în folosul lor. Wi-Fi Test este o metodă alternativă pentru ei de a-si fixa cunostintele pentru bac, un mod de a le reaminti că e important să învete si că poate fi distractiv în acelasi timp”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.

Ulterior implementării în restaurante, software-ul de rutere va fi pus si la dispozitia organizatiilor si familiilor care îsi doresc o metodă inovatoare de învătare pentru elevi. Astfel, propriul sistem Wi-Fi va putea fi accesat doar în urma răspunsului la întrebările de cultură generală prezente în programa pentru Bacalaureat.