Tuborg Shot - un nou produs, o noua subcategorie in bere

Tuborg creează o nouă subcategorie în bere prin introducerea pe piată a unui produs unic în segmentul său: Tuborg Shot. Produsul, special creat pentru cei care vor să dea tonul petrecerii dinaintea petrecerii si să intre în atmosferă cu o bere puternică, vine într-un format nou pentru segmentul de bere si într-un ambalaj „direct drink,” pentru a putea fi servit direct din doză.

Cu noul produs, Tuborg propune consumatorilor o bere blondă mai puternic alcoolizată, pentru a îndeplini nevoia de pre-party a tinerilor. Servit rece, cu un continut de alcool de 9%, în doze de 250ml cu folie protectoare de aluminiu, Tuborg Shot, chiar dacă pare mic, este destul de puternic pentru a da startul bunei dispozitii. Este produs 100% din apă, hamei si malt de orz.

„Ne mândrim cu faptul că Tuborg, încă de la lansare, a schimbat în permanentă regulile prin creativitate si inovatie. Iată că facem acest lucru încă o dată, prin lansarea Tubog Shot, produs pe care l-am dezvoltat pentru a răspunde nevoii tinerilor care stiu să se bucure de momentele cu prietenii. Înainte de a iesi în oras, tinerii obisnuiesc să se întâlnească cu prietenii, fie la unul dintre ei acasă, fie la un bar, pentru a-si face ‹încălzirea›. Prin această lansare, Tuborg creează un nou segment de piată, inspirat de consumatori. Suntem bucurosi si în acelasi timp încrezători în succesul Tuborg Shot, care detine toate atu-urile pentru a fi îndrăgit de fanii Tuborg si ai berii în general. Tuborg a înregistrat în primele 4 luni ale acestui an o crestere de 20% comparativ cu anul trecut. Acest lucru dovedeste  cresterea brandului în preferintele consumatorilor si, de asemenea, ne permite să continuăm investitiile în inovatii asa cum am obisnuit deja piata.”, a declarat Paul Markovits, Vice-presedinte Marketing, URBB.

Tuborg este prezent în Romania din anul 1997, iar în prezent detine o pozitie puternică pe segmentul premium, remarcându-se ca un brand inovator, dinamic, în permanentă expansiune. Muzica face parte din ADN-ul mărcii Tuborg si este o directie importantă de comunicare, adresându-se tinerilor activi, dinamici si care nu se tem de schimbări.

Începând cu 2013 brandul Tuborg si-a reînnoit imaginea alegând să privească lucrurile dintr-o altă perspectivă, fiind deschis pentru mai mult.