Metode inventive care te ajuta sa iti promovezi eficient afacerea

Chiar daca traim era digital, specialistii in marketing inca folosesc produse promotionale in construirea si imbunatatirea imaginii unei companii. Altfel spus, oferirea acestor obiecte promotionale drept cadou clientilor si prospectilor nu este doar un prim pas spre promovare, ci si un instrument cu ajutorul carora acestia sa isi aminteasca de produsele si serviciile oferite, ceea ce ii va determina sa cumpere sau sa incheie o afacere cu respectiva firma.

Spre deosebire de alte oportunitati de promovare a business-ului (campanii, SEO, advertoriale), articolele promotionale sunt mai putin costisitoare, dar mult mai eficiente decat alte tehnici si metode de marketing si publicitate.

In plus, atunci cand o companie opteaza sa se promoveze oferind diverse obiecte promotionale, se bucura de multiple beneficii, printre care:

Motivatia angajatilor

Spre exemplu, companiile opteaza pentru a le oferi angajatilor, in cadrul cadourilor corporate de Craciun, de exemplu, diverse articole cu brandul companiei (cani, pixuri personalizate sau lanyard-uri personalizate), cu ajutorul carora le arata acestora ca activitatea lor zilnica este importanta pentru bunul-mers al companiei.  In plus, utilitatea acestor obiecte promotionale creeaza atasament, dat fiind ca obiectul respectiv, cu inscriptia brand-ului sau al logo-ului, este permanent la indemana sau in ochii utilizatorilor.

Vizibilitatea

Daca optezi pentru a le oferi clientilor si partenerilor de business obiecte promotionale, pune accent pe calitate. Deorece calitate emana incredere. Mai multe studii au relevat faptul ca oamenii pastreaza un articol personalizat o perioada indelungata de timp, chiar mai mult de 1 an. Asta se traduce printr-o vizibilitate ridicata, motiv pentru care durabilitatea nu trebuie sa fie doar un criteriu de selectie al produselor, cat mai ales un beneficiu pentru companie.

Diversitatea

Gama de articole promotionale din care un specialist in marketing poate sa aleaga pentru a promova compania este uriasa, lucru care se traduce printr-un avantaj major. Dat fiind ca fiecare companie are un public tinta caruia vrea sa ii transmita un mesaj, selectia articolelor se va face tinand cont de mesaj si de publicul vizat.

Adaptabilitatea

In functie de obiectivele care se doresc a fi atinse de articolele promotionale, selectia se poate adapta viziunii si domeniului de activitate ale companiei pe care doresc sa o promoveze, tinand seama in acelasi timp si de specificul majoritatii clientilor.

Costuri reduse

Spre deosebire de alte unelte de marketing, investitia in articolele promotionale este mult mai mica decat in cazul altor forme de publicitate.

Eficienta

Desi au un cost mult mai mic, aceste produse personalizate ajung exact unde trebuie si creeaza un impact imediat, mai ales ca nimeni nu mai are rabdare sa urmareasca reclame sau sporturi TV si radio.