Relansare Danone Natural: o noua reteta de iaurt, doar cu lapte si fermenti

Danone relansează iaurtul alb Danone Natural, folosind o retetă nouă, ce are la bază doar lapte si fermenti, fără supliment de proteine din lapte, pentru a răspunde preferintei românilor pentru produse cât mai simple. Reteta a fost realizată pornind de la asteptările românilor legate de un iaurt bun, de calitate: gust de lapte, usor acrisor, proaspăt si textură consistentă.

Noile iaurturi, cu un gust nou si mai proaspăt, sunt pregătite din lapte integral de 3,5% grăsime, la standarde europene, colectat de la fermele cu care Danone colaborează, si fermenti activi benefici - ingredientul esential, fără de care niciun iaurt nu poate fi creat.

„Lansăm această nouă formulă, doar cu lapte si fermenti, pentru toti românii care si-au exprimat preferinta pentru produse simple. Superioritatea iaurturilor Danone stă în calitatea excelentă a laptelui produs de fermele partenere, pentru că niciun proces de fabricatie, oricât de avansat ar fi, nu poate îmbunătăti calitatea materiei prime utilizate.

Obtinerea unui lapte de cea mai bună calitate presupune văcute de rasă, bine hrănite si îngrijite, si conditii de igienă foarte bune în fermă si sala de muls. De aceea, de aproape 10 ani, am lucrat împreună cu fermierii parteneri pentru a îmbunătăti continuu calitatea laptelui colectat si am alocat peste 25 milioane lei în acest scop. Datorită calitătii superioare a laptelui, care acum este mai bogat în proteine, putem oferi românilor o nouă optiune de consum, o formulă simplă de iaurt, doar cu lapte si fermenti, ingrediente care se află de altfel la baza tuturor produselor noastre“,  declară Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.

În prezent compania are peste 30 ferme partenere, dintre care opt livrează lapte pentru Danone de peste 10 ani, iar două de 15 ani. Aproximativ 1 milion de iaurturi ies zilnic pe poarta fabricii Danone din Bucuresti si iau drumul a nouă tări europene.

Iaurtul este un aliment natural, simplu, care se obtine din lapte în care se adaugă fermenti, adică bacterii benefice, de origine pură, care îsi au originea în produse lactate traditionale. Bacteriile uzuale de fermentare sunt Lactobacillus bulgaricus si Streptococcus termophilus. În ciuda denumirii stiintifice complicate, acestea sunt ingrediente naturale ce transformă iaurtul într-unul din alimentele cele mai valoroase din punct de vedere al continutului nutritiv, cu numeroase beneficii pentru sănătate.

Consumat de peste 12000 de ani, iaurtul este recunoscut ca aliment sănătos, fiind mai usor de digerat decât laptele din care este obtinut. De asemenea, datorită bacteriilor vii pe care le contine, iaurtul contribuie la mentinerea echilibrului florei intestinale, importantă pentru functionarea sistemului digestiv. Iaurtul contine totodată proteine valoroase si calciu, alături de alte minerale si vitamine necesare pentru crestere si sănătate de-a lungul întregii vieti. În plus, studii recente demonstrează o multime de alte beneficii pentru organism, asa cum au fost prezentate de către experti în nutritie în cadrul  Conferintei „Sănătate prin Alimentatie” 2014 (link http://www.danone.ro/comunicate-de-presa/iaurtul-alimentul-minune-care-ne-mentine-sanatosi-si-forma-2/ ).

Noua formulă de Iaurt Danone Natural cu 3,5% grăsime este promovată online si în magazine de Văcuta Drăguta (link https://www.facebook.com/iaurtul.Danone ), un personaj carismatic, care vine de la o ferma din Vrancea, partener Danone de 15 ani.

Danone România este lider de piată în categoria produselor lactate proaspete. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din Bucuresti a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.

Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 120 de tări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, detinând locul 1 în lume în fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate si alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a înregistrat în 2013 vânzări de peste 20 miliarde EURO.

Danone a facut primul pas pe piată în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infectiile intestinale, care afectau în special copiii. Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni si pune pe piată o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase si nutritive în mai mult de 70 de tări în întreaga lume. Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), iaurturi în stil grecesc, bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăt (Danette) si gamele Danone cu iaurt simplu si cu fructe, asa cum sunt în România Cremosso si Delicios.