Cosmetic Plant extinde gama de produse anticelulita ce va aduce 8% din vanzari in 2015

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producători autohtoni de cosmetice, extinde gama de produse anticelulită cu sase noi produse si mizează pe cresterea ponderii acesteia în totalul vânzărilor companiei. Astfel, dacă în 2014, produsele anticelulită reprezentau cca. 4% din business-ul Cosmetic Plant, în acest an acestea vor aduce cca. 8% din vânzări.

„Gama Anticelulită continea până în acest moment 2 produse. Fiind vorba de o gamă cu un potential de crestere foarte mare din punct de vedere al vânzărilor, am luat decizia de a o extinde. Astfel, în acest moment, gama anticelulită cuprinde Crema anticelulită cu extract de gălbenele, existentă în portofoliu din 1999, si sase noi produse ce au la bază ingrediente active naturale precum algele marine, cafeaua verde, ardeiul iute, cafeina si ceaiul verde. În plus, noile produse au la bază formule moderne, fără parabeni”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Aceasta a subliniat, de asemenea, că decizia de lansa noile produse si de a extinde Gama Anticelulită are la bază dorinta companiei de a oferi cât mai multe solutii clientelor, adaptate cerintelor actuale.

„Celulita este o problemă de maximă actualitate si constituie o preocupare pentru un număr tot mai mare de persoane de sex feminin, opt din zece femei prezentând celulită, indiferent de greutatea pe care o au. Prin urmare, am considerat că este necesar să ne extindem gama produselor anticelulită astfel încât să putem oferi solutii cât mai potrivite si mai personalizate pentru clientele noastre. Astfel, am regândit oferta noastră, care acum include 7 produse anticelulita, cu texturi si ingrediente diferite în functie de nevoile româncelor afectate de această problemă în continuă expansiune”, a mai spus reprezentanta companiei.

Noua gamă va aduce cca. 8% din afacerile companiei

Conform afirmatiilor reprezentantei companiei, Gama Anticelulită este una sezonieră, ce este vândută preponderent primăvara si vara. Aceasta a subliniat, de asemenea, că noua gamă va avea în acest an o pondere de 8% din totalul vânzărilor companiei, fată de doar 4% în 2014, urmând să crească chiar si mai mult anul viitor.

În ceea ce priveste business-ul companiei, Cosmetic Plant a raportat în 2014 o cifră de afaceri de 7,5 milioane de lei, în crestere cu 6% fată de anul precedent, iar pentru 2015 este estimat un avans cu cca. 10% al valorii.

7 produse speciale pentru preferinte diverse

Potrivit datelor companiei, peste 80% dintre femei prezintă celulită, cauzele fiind multiple - predispozitia genetică, activitatea fizică redusă, aportul caloric mărit sau redus calitativ. Pentru a reduce aparitia acesteia trebuie actionat global, iar prin lansarea acestei game, Cosmetic Plant propune o serie de produse adaptate mai multor cerinte.

Astfel, noua Gamă Anticelulită a Cosmetic Plant cuprinde 7 produse după cum urmează: Gel anticelulită intensiv remodelant cu extract de alge marine (200 ml), Cremă anticelulită suplete & fermitate cu cafeină si ceai verde (200 ml), Cremă anticelulită bioactivă cu extract de alge marine (200 ml), Cremă anticelulită forte cu extract de cafea verde (200 ml), Cremă anticelulită termoactivă cu extract de ardei iute (200 ml), Ulei anticelulită termoactiv cu extract de ardei iute (200 ml) si Cremă anticelulită cu extract de gălbenele (500 ml).

„Considerăm că cel mai important atuu al acestor produse este eficacitatea lor, demonstrată prin teste, astfel încât ele într-adevăr au capacitatea de a diminua aspectul celulitei si vor contribui la reconturarea siluetei”, a mai afirmat Susana Laszlo.

Aceasta a subliniat, de asemenea, că adaptabilitatea produselor la diferitele nevoi ale celor care se confruntă cu celulita este un alt aspect important al acestei game. Produsele se pot folosi atât acasă, cât si la saloane, fiind ideale pentru masaj anticelulită.

În plus, produsele au texturi diferite, pentru a întâmpina nevoile persoanelor cu diferite preferinte, noua Gamă Anticelulită cuprinzând creme, gel si ulei. Un alt element de diferentiere al acestor produse îl reprezintă ingredientul activ natural pe care îl au la bază: alge marine, cafea verde, ardei iute, cafeină si ceai verde, toate recunoscute pentru efectul lor anticelulitic.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuti producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înfiintată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experientă de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi stiintei si a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Compania este prezentă la nivel national în retelele Auchan, Cora – România Hypermarche, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena si Remedium, Plafar si alte magazine naturiste din tară. Produsele companiei sunt prezente si pe plan extern în tări precum Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria si Ungaria.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse împărtite în 13 game sortimentale, grupate în functie de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solară, anticelulită, îngrijirea părului).