Profi deschide 11 magazine in zone rurale, sub brandul Profi LOCO

Unsprezece magazine ce se vor deschide sub brandul LOCO marcheaza intrarea pe piata a noului concept PROFI pentru zonele rurale si totodata momentul de cand si locuitorii din astfel de localitati se pot bucura de avantajele retailului modern, fara sa mai trebuiasca sa mearga la oras in acest scop.

“Studiem de mai multa vreme posibilitatea de a duce adanc in teritoriu bogata noastra oferta de produse de calitate la preturi bune si, iata, a sosit momentul cand trecem la fapte,” a declarat Daniel Cirstea, directorul general al PROFI Rom Food. “Am testat indelung acest concept prin intermediul magazinelor noastre experimentale MINI si acum stim cum se prezinta formatul cel mai potrivit de comert civilizat care sa contribuie la imbunatatirea vietii localnicilor. Am denumit acest format LOCO.”

Cele 11 magazine care poarta logoul LOCO se afla la Panticeu (Cluj), Aghiresu Fabrici (Cluj), Matca (Galati), Odobesti (Vrancea), Balan (Harghita), Tinca (Bihor), Segarcea (Dolj), Miercurea Nirajului (Mures), Lovrin (Timis), Gataia (Timis) si Anina (Caras Severin). Lor li se vor adauga multe altele odata cu extinderea retelei PROFI care urmeaza sa ajunga la 500 de unitati la sfarsitul lui 2016 si sa creasca in continuare intr-un ritm de cel putin 100 de magazine pe an.

Noutatea adusa de aceste magazine consta in adaptarea sortimentatiei la nevoile locuitorilor zonei in care functioneaza. Cele aproximativ 2500 de produse puse in vanzare aici difera fata de cele din magazinele Standard si CITY, oferta LOCO cuprinzand o serie de unelte si scule, butoaie, articole de gradina (furtun, galeata, sfoara),  textile, menaj si sticlarie, in timp ce varietatea produselor din gama celor pe care in mod normal localnicii si le produc oricum in propriile gospodarii, cum ar fi lactatele, branzeturile, legumele si fructele, este mai restransa.

In LOCO sunt nelipsite obisnuitele produse marca proprie si cele achizitionate din tara sau importate doar de PROFI, de buna calitate si la preturi care pot fi si cu 40% mai mici decat cele similare ale brandurilor nationale.

LOCO reprezinta o sansa si pentru micii producatori de legume si fructe care vor veni sa vanda aici unele dintre roadele lor foarte proaspete, gen patrunjel, verdeata, ridichi si altele. De altfel, PROFI incurajeaza producatorii romani in general si de aceea peste 80% din ce se vinde prin aceasta retea provine de la furnizori din Romania.

Persoanelor de peste 60 de ani care decid sa isi faca gratuit un card de fidelitate PROFI li se ofera in fiecare miercuri cate un alt produs cu o reducere de pret substantiala, in timp ce in fiecare zi de marti, in cadrul promotiei “Card oferta”, detinatorii de card PROFI, indiferent de varsta, se pot bucura de anumite produse care, numai lor, le sunt vandute cu un pret mult mai mic.

Ca de altfel in intreaga retea, la LOCO se regasesc si 10 produse cu adaos comercial zero, produse de baza, cum ar fi faina, ulei, oua, si altele. PROFI le pune in vanzare la pret de achizitie, oferindu-le ca pe o contributie sociala pentru comunitatile in care activeaza. 

Implicarea PROFI in binele societatii insa nu se limiteaza doar la acest program. Din dragoste pentru copii, intre 2011 si 2013 reteaua a donat aproape 5400 de calculatoare si sute de videoproiectoare catre sute de scoli ca sa contribuie la mai buna pregatire a elevilor de astazi pentru piata globalizata a muncii de maine.  Aproape jumatate de milion de elevi invata astazi pe calculatoare donate de PROFI. Magazinele au daruit, dar cei care au decis caror scoli sa le fie date aceste echipamente au fost clientii PROFI.

Inspirate de aceleasi sentimente nobile, in 2014 si anul acesta, magazinele si-au dat mana cu mai multe asociatii si organizatii neguvernamentale pentru a mari aria de ajutor. Anul trecut, au finantat proiecte prin care se modernizeaza o parte din spitalul de copii Louis Turcanu, din Timisoara (printr-o investitie de peste 220.000 de euro),  vor fi ajutate mai multe familii din nordul Moldovei si vor fi operati la Bucuresti copii care sufera de inima. Chiar in aceste zile, PROFI lanseaza o noua competitie cu premii in valoare de 1.150.000 de lei in beneficiul Copiilor, la care participa 23 de ONG-uri cu proiecte care mai de care mai interesante.

Nu in ultimul rand, deschiderea unui magazin LOCO intr-o localitate inseamna ca intre 11 si 15 persoane ajung sa se bucure de siguranta zilei de maine deoarece sunt angajate cu carte de munca si beneficiaza de asigurari sociale si de tot ce inseamna o angajare legala.  De altfel, la sfarsitul lui 2014, PROFI era al 15-lea mare angajator din Romania si totodata cel mai mare angajator din vestul tarii. Astazi, reteaua se apropie vertiginos de cifra de 8000 de angajati, urcand rapid in topul angajatorilor.

Prin cele 324 de magazine care functioneaza in 154 de localitati rurale si urbane din toate judetele tarii si municipiul Bucuresti, PROFI este actualmente reteaua cu cea mai mare extindere din Romania.