Toneli Holding a intrat in portofoliul Lowe cu brand-urile Familia Toneli si Ovital

Lowe este agenția de creație selectată de Toneli Holding pentru comunicarea produselor comercializate sub brand-urile Familia Toneli și Ovital, începând cu luna august. Lowe va fi responsabilă de dezvoltarea și implementarea campaniei de comunicare care va fi lansată în această toamnă.

„În calitate de lider al unei piețe foarte competitive, Toneli Holding a decis să își asume rolul de pionier în comunicarea segmentului. Ne-am ales ca partener echipa Lowe datorită experienței pe care o are în zona de comunicare retail, mai ales pe food, drinks & nutrition. În plus, ne-au cucerit rapid conceptele creative propuse de ei, care se construiesc perfect pe ADN-ul brand-urilor noastre”, declară Andreea Constantinescu, Marketing Manager, Toneli Holding.

Lowe are o expertiză solidă în comunicarea FMCG, mai ales în categoria food & drinks. Agenția se mândrește cu zeci de proiecte de comunicare integrată create, dezvoltate și implementate în ultimii ani pentru branduri precum Beck’s, Delikat, Kinder, Merci, Pate Bucegi, SKOL, TicTac, Toffifee sau ZIZIN. 

„Contextul colaborării cu Toneli Holding este unul rar și provocator pentru orice agenție de creație, pentru că vorbim despre un segment virgin, în care nu s-a comunicat până în momentul de față. A fost foarte interesant pentru noi să gândim concepte care vor deschide drumul pe această piață și suntem nerăbdători să lansăm campaniile. Până atunci, pot spune ferm că avem un client curajos, care a avut încredere în recomandările noastre și ne-a susținut în gândirea  unei strategii disruptive, ceea ce este mereu o plăcere”, spune Alina Bălan, Client Service Director, Lowe.

Cu o istorie de 24 ani în România, Toneli Holding este liderul în valoare al industriei producătoare de ouă de consum în segmentul IKA, conform studiilor de audit în categoria retail realizate de compania Nielsen. Zilnic, peste 1,3 milioane de ouă Toneli sunt consumate în România. Familia Toneli a fost cea mai vândută marcă de producător din această categorie în comerțul modern din România în anul 2014, conform panelului de lanțuri de magazine internaționale monitorizate de compania Nielsen - calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul KAI pentru categoria oua de consum (raportata in baza de date personalizata pentru Toneli Holding), cota de piata in valoare, pentru perioada de raportare Februarie 2014 - Ianuarie 2015 la nivel de KAI (Copyright © 2015, The Nielsen Company).

Lowe, companie cu sediul central în Londra, face parte dintr-o rețea care numără peste 90 de agenții în 65 de țări și peste 9.000 de angajați, deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), unul dintre cele mai mari holdinguri de comunicare la nivel mondial. Creativitatea și eficiența campaniilor au plasat Lowe în top 10 Cannes Lions Creative global networks și pe locul patru în Effie Index-Most Effective Agency Network Globally. Mai mult, în WARC 100, un clasament anual al celor mai bune agenții și campanii, realizat pe baza eficienței și a conceptelor strategice, Lowe se clasează pe locul patru.

În România de 22 de ani, Lowe este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, BPN, Golin, SeniorHyper, MobileWorks și Medic One. Agenția este premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer, Effie, Ad’Or, AdPrint, ADC*RO.