Groupama Asigurari premiaza prietenia - campanie pana pe 29 februarie 2016

Groupama Asigurări, asigurătorul cu cele mai putine reclamatii raportate la ASF (ianuarie-august 2015), lansează o nouă campanie, ”Groupama premiază prietenia!”. Prin această campanie, compania de asigurări îsi recompensează clientii pentru recomandări, oferindu-le premii si discounturi pentru prietenii lor.

Având în vedere gradul ridicat de satisfactie al celor care au ales deja produsele si serviciile Groupama Asigurări –  materializat atât în numărul scăzut de reclamatii, cât si în rezultatul foarte bun al indicatorului Ratei nete de recomandare (Net Promoter Score) în 2015, prin campania nou-lansată, clientii actuali sunt motivati să îsi împărtăsească experienta pozitivă si să recomande produsele si serviciile companiei altor persoane care nu au avut anterior experientă cu Groupama.

Pentru a participa, clientii trebuie să intre pe www.groupama.ro/premiazaprietenia, unde pot genera coduri de recomandare pentru prietenii lor. Acestia pot oferi aceste coduri unice prietenilor lor care nu sunt clienti Groupama, pentru a fi folosite la încheierea politelor participante în campanie, cu un discount de 10%. Clientii noi vor beneficia de reducerea comercială, iar clientii existenti ale căror coduri de recomandare au fost folosite vor intra în marea extragere pentru un autoturism Dacia Duster sau în extragerile lunare pentru telefone mobile.

„Suntem mândri de faptul că partenerii nostri cei mai importanti – clientii – ne consideră o companie de încredere. Gradul ridicat al satisfactiei clientilor reprezintă rezultatul eforturilor noastre de a oferi produse si servicii flexibile, un timp de răspuns rapid si procese simplificate. Bazându-ne pe valorile noastre fundamentale - responsabilitate, solidaritate, proximitate si perfomantă, suntem pregătiti să le asigurăm continuitatea planurilor personale si profesionale clientilor nostri, în cazul aparitiei unui eveniment neprevăzut. Scopul acestei campanii este de consolida parteneriatul cu clientii nostri, încurajându-i să ne recomande prietenilor lor, printr-un sistem benefic pentru ambele părti.” - Georgiana Miron, Director Marketing, Comunicare si Relatii Publice al Groupama Asigurări România.

Campania are loc în perioada 14 septembrie 2015 – 29 februarie 2016. Pe parcursul acesteia, clientii noi Groupama pot prezenta codul de recomandare la solicitarea unei oferte de asigurare în oricare din agentiile Groupama si/sau la brokerii parteneri sau pot introduce codul de recomandare la achizitia unei polite de asigurare online pe www.groupama.ro.

Pentru a pune într-un context mai amplu mecanismul campaniei, Groupama Asigurări a comandat un studiu realizat pe un esantion de 1.065 de persoane la nivel national, pentru a afla modul în care românii se raportează la prietenie. Astfel, rezultă că 97% dintre români se consideră prieteni buni pentru amicii lor si sunt dispusi să facă sacrificii pentru acestia. Mai mult, potrivit studiului, românii folosesc mai des expresia ”Prietenul la nevoie se cunoaste” decât ”să moară si capra vecinului”.

Groupama Asigurări este unul dintre liderii pietei de asigurări din România, recunoscut pentru calitatea serviciilor si solutiile flexibile de asigurare oferite celor peste 1 milion de clienti individuali si peste 67.000 de companii.