SafeDrive, aplicatie lansata de Carrefour pentru responsabilizarea conducatorilor auto

În perioada 26 Februrie – 9 Martie 2016, Carrefour România lansează  campania ce îsi propune să responsabilizeze conducatorii auto, astfel încât acestia să nu mai folosească telefonul mobil atunci cand se află în trafic. Prin aplicatia SafeDrive, Carrefour încurajează prudenta soferilor, dar si siguranta tuturor participantilor la trafic. 

Într-o lume dinamică, unde conectivitate permanentă este imperativă, Carrefour încurajează soferii prin puncte pentru a nu-si folosi telefonul la volan, prin aplicatia mobilă SafeDrive. Aceste puncte se transforma in vouchere de cumpărături în magazinele Carrefour.

Acumularea punctelor se produce în momentul pornirii aplicatiei, iar contorizarea lor începe atunci când viteza de condus depăseste 10km/h. Aplicatia înregistrează puncte atâta timp cât utilizatorul nu foloseste telefonul în timpul sofatului pentru a scrie mesaje sau accesa alte aplicatii ale telefonului. În schimb, acesta poate primi apeluri. La 100 de puncte acumulate de utilizator în aplicatia SafeDrive, acesta va primi un voucher Carrefour în valoare de 10 lei, valabil la cumpărături de minimum 100 de lei, pe durata derulării campaniei.    

„Campania initiată de Carrefour vizează atât conducătorii auto, cît si ceilalti participanti la trafic: motociclisti, biciclisti sau pietoni. Cu cît mai multi soferi vor folosi aplicatia SafeDrive, cu atât mai mult vor scădea accidentele cauzate de neatentia la volan. Pe langă serviciile si produsele pe care le oferim clientilor nostri, ne dorim în permanentă să venim în sprijinul lor cu solutii pentru o viată mai usoară si mai sigură”, a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România.

"Ne bucură faptul că am găsit aceeasi viziune privind siguranta în trafic si din partea Carrefour. Suntem convisi că multi din clientii Carrefour, care de altfel vin cu masinile în hypermarket-uri, vor aprecia campania pe care o desfarsurăm si mesajul pe care dorim să-l promovăm.” a declarat Tudor Cobâlas, co-fondator SafeDrive.

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de tări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primeste în magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse si servicii la preturi echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 190 de magazine dintre care 29 hipermarketuri 'Carrefour', 107 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.