Noua campanie Gerovital Plant promoveaza frumusetea romancelor la nivel de brand national

Platforma creata de MullenLowe dezvaluie un adevar de produs infailibil – acela ca Gerovital Plant este aliatul numarul 1 al româncelor când vine vorba de frumusete.

Dincolo de faptul ca produsele Farmec sunt alaturi de românce de decenii, ca sunt transmise din generatie in generatie si totusi reinventate constant, dincolo de faptul ca sunt produse in România, dupa retete 100% românesti, si ca probabil nu exista românca sa nu isi fi ingrijit tenul cu Gerovital, gândul campaniei este substantial si statistic, crema de fata Gerovital Plant fiind unul dintre cele mai bine vândute produse ale companiei Farmec, lansat pe piata in anul 1985.

„Faptul ca româncele sunt frumoase nu mai este de mult timp un secret; pe forumuri, in studii internationale, in povestile celor care ne viziteaza tara, oriunde se vorbeste despre România se mentioneaza acest deja laitmotiv al frumusetii femeilor noastre. si cum cea mai frecventa intrebare adresata unei femei frumoase este <Care este secretul tau?>, ne-am gândit ca a sosit momentul sa si raspundem la aceasta intrebare". Cam asa s-a creionat gândul acestei platforme si suntem foarte fericiti de intâlnirea acestui teritoriu cu brandul Gerovital, fara dar si poate brandul cel mai legitimat sa construiasca pe acest teritoriu”, declara Manuela Gogu, Creative Integration Director MullenLowe. 

Campania se desfasoara in perioada 8 aprilie – 22 mai si este prilejuita de relansarea gamei Gerovital Plant intr-o noua formula, dezvoltata de cercetatorii de la Cluj – cu ulei organic din floare de mac si, ca de obicei, fara conservanti.

„Am pornit la drum cautând o platforma creativa pentru a comunica relansarea gamei Gerovital Plant. Am simtit, insa, ca este momentul oportun sa glisam mai puternic in zona emotionala; rational, produsele noastre sunt validate zi de zi de milioanele de românce care le folosesc, nu mai este niciun dubiu ca produsele Gerovital Plant sunt foarte bune si iubite. Asa ca, prin aceasta platforma de comunicare, trecem la urmatorul nivel al relatiei noastre cu consumatoarele: ne-am propus si credem cu tarie ca am reusit sa identificam impreuna cu MullenLowe un spatiu de brand relevant, pe marginea caruia vom putea construi un dialog valoros multa vreme de-acum inainte”, afirma Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec.  

Campania este promovata prin intermediul unui spot TV care ruleaza pe principalele statii de televiziune. Mixul canalelor de promovare este completat de print, online, POS si o componenta robusta de PR, asigurata de agentia Golin.

Echipa Farmec implicata in aceasta campanie este formata din Ioana Borza (Marketing Manager), Raluca Danciu (Marketing Specialist), Claudia Palacian (Brand Manager) si Alina Dragos (PR Manager).

Din echipa MullenLowe fac parte Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Manuela Gogu (Creative Integration Director), Victor Oprisan (Group Creative Director), Simina Zidaru (Copywriter), Ilinca Nanoveanu (A/V Manager), Alina Balan (Client Service Director), Andra Panaitescu (Account Manager) si Cristina David (Junior Account Executive).