Pimp my Bedroom - proiect organizat de Axe, MindShare si OgilvyAction impreuna cu Parazitii

Pimp my Bedroom este un proiect pe care Axe l-a ales ca reper de creativitate in comunicare sa ajunga mai aproape de tinerii carora li se adreseaza. "Pimp my Bedroom este unul dintre cele mai de succes proiecte integrate ale anului 2007, o promotie Axe comunicata 360, care a imbinat in mod armonios o strategie de media inovativa cu o activare inedita", a declarat Bogdan Toacse, Category Manager Deo, Unilever Sce.

"Totul a plecat de la un adevar simplu, de la un insight real: barbatii isi doresc sa cucereasca fete, insa - de multe ori - nu indraznesc sa le duca in dormitorul personal pentru ca nu intotdeauna acesta le reprezinta personalitatea. Axe si-a propus sa ofere tinerilor un avantaj decisiv in jocul seductiei, de aceasta data prin amenajarea dormitoarelor pe masura si gusturile castigatorilor campaniei nationale Pimp My Bedroom. Proiectul s-a bucurat de un concept inedit, de un mecanism simplu si eficient precum si de o combinatie de medii de promovare extrem de puternice si bine targetate (show TV, platforma website, video online, radio, etc)", se precizeaza intr-un comunicat transims ziarului financiar electronic www.SMARTRfinancial.ro.

Ideea initiala a show-ului TV a apartinut companiei Lowe&Partners, ea fiind dezvoltata de MindShare intr-un format TV, agentia de media fiind co-producator al programului si responsabila cu derularea si promovarea proiectului. Colaborarea extrem de stransa intre OgilvyAction Romania si Mindshare a facut posibila implementarea promotiei Pimp My Bedroom printr-o strategie inovativa si prin adaugarea unor elemente creative originale, care au condus la cresterea relevantei brandului in randul unui target foarte tanar si sceptic privind promotiile, se mai precizeaza in comunicatul de presa.

Celebra formatie hip-hop Parazitii, a fost desemnata sa transforme dormitorul castigatorului saptamanii "dintr-o gaura de sarpe intr-un super dormitor de cuceritor". La sfarsitul anului 2007, in fiecare saptamana, un consumator Axe putea avea sansa de a i se reamenaja complet dormitorul in ideea de a deveni emblematic pentru puterea de seductie Axe, precum si sansa de a deveni erou local alaturi de formatia Parazitii in acest faimos show TV.

Timp de opt saptamani Parazitii s-au deplasat in casele fericitilor castigatori. Acestia au trait mai intai momente grele vazandu-si camerele distruse de cei trei hip hopperi, pentru ca apoi sa poata experimenta in voie noul dormitor. Prima locatie a fost Caracal, urmand Piatra Neamt, Iasi, Suceava, Constanta, etc. Locatarii au fost cu atentie studiati inaintea reamenajarii, pentru ca aceasta sa le reflecte cat mai mult felul de a fi si surpriza sa fie una placuta. "Disco", "vestiar de sportiv" pentru un locatar mare suporter de fotbal, o destinatie exotica au fost doar cateva din temele dezvoltate.

Site-ul www.pimpmybedroom.ro, creat de catre OgilvyAction, a fost "rampa de lansare" a tinerilor nerabdatori in transformarea de "mari seducatori", cu posibilitatea castigarii unui dormitor inedit. Aici vizitatorii puteau sa-si amenajeze o camera cu elementele oferite de Axe si sa vada pe loc daca EA, femeia, alege sa ramana sau sa plece, puteau sa urmareasca selectii ale emisiunii TV sau promo-ul TV compus de Parazitii.

"Toate elementele de mai sus au condus la un succes remarcabil, proiectul atragand peste 95,000 de vizitatori unici pe website-ul www.pimpmybedroom.ro intr-o perioada de 10 saptamani, peste 1.100.000 de pagini web vizitate, sute de mii de accesari ale spoturilor virale si conducand la o crestere a vanzarilor exceptionala. Rezultatele pe care acest program le-a adus pentru Axe au fost deosebite, atat in ceea ce priveste obiectivele legate de cota de piata, volum de vanzari, etc, cat si in ceea ce priveste atributele de brand", se mentioneaza in sursa citata.

"Promotia Pimp My Bedroom este un exemplu stralucit de proiect neconventional care genereaza atat succes comercial pentru client cat si reputatie creativa pentru agentie. Aceasta campanie a demonstrat ca obiectivele de brand precum cresterea vanzarilor si constructia imaginii de marca nu trebuie niciodata privite drept doua obiective divergente, ci complementare, putand fi indeplinite simultan" - a mai declarat Bogdan Toacse, Category Manager Deo, Unilever Sce.

Echipa de Bedroom pimpers a fost formata din: Mihaela Fabian (MindShare), Roxana Panturoiu (MindShare), Dragos Marinescu (Ogilvy), Vasile Alboiu (Ogilvy) si Adrian Poenaru (Ogilvy).

MindShare Media este una din cele mai mari companii globale de media investment management, parte a WPP. Serviciile agentiei acopera strategie, planificare,implementare, negociere si cumparare media, dar si servicii specializate precum consultanta de marketing, dezvoltare de continut, cercetarea consumatorului, modelare econometrica. Printre clientii MindShare din Romania se numara companii precum Unilever Sce, ABN amro, LG, Groupe SEB.

OgilvyAction este reteaua globala de servicii de brand activation a Ogilvy Group, oferind o expertiza puternica in promotional, trade si shopper marketing, comunicare si activare la punctul de vanzare, entertainment & sponsorship marketing. OgilvyAction este prezenta in Romania din 1997 si a functionat pana in ianuarie 2007 sub numele 141, servind in prezent, cu o echipa locala de peste 40 de angajati, companii ca British American Tobacco, Unilever, Heineken, Coca-Cola, Sollers PPD (Diageo) si Orange.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©