Imaginea online a companiei - seminar in cadrul Scolii de Afaceri ePayment
Noua editie a seminarului Scoala de Afaceri ePayment - Imaginea online a companiei - desfasurata pe data de 12 martie 2008 a avut ca invitati speciali pe Oana Solca, Web Shop & Web Care Marketing Manager Orange Romania si Radu Apostolescu, Director Executiv Marketing & Brand eMAG. Principalele subiecte dezbatute in cadrul seminarului au fost managementul reputatiei, noi canale de comunicare online, managementul crizei, promovarea inteligenta si fidelizarea clientilor, componente esentiale ale unei imagini online solide.

"Calitatea este atributul cheie in fidelizarea utilizatorilor online, atat in ceea ce priveste produsele oferite spre vanzare, cat, mai ales, serviciile pe care site-ul le pune la dispozitia utilizatorilor. Site-ul, in sine, este primul instrument de fidelizare a acestora. El trebuie sa ofere cat mai multe functionalitati si sa aiba o arhitectura informationala foarte bine structurata, insa trebuie sa aiba si continut de calitate, permanent actualizat. Un alt element extrem de important este comunicarea permanenta cu utilizatorii, interactiunea cu ei in cele mai diverse moduri", a precizat Oana Solca.

"Creativitatea, chiar ingeniozitatea este o trasatura care defineste eMAG.ro. Promovarea originala este o componenta extrem de importanta a brandului eMAG. Un bun exemplu este promotia cu ceas desfasurata in timpul sarbatorilor de iarna de anul trecut. Faptul ca, in noaptea de Anul Nou, oamenii au stat pe eMAG.ro pentru a prinde promotia spune multe despre receptivitatea utilizatorului roman de internet. Atunci, stocul de produse s-a epuizat intre secunda 20 si secunda 42", a afirmat Radu Apostolescu.

Ambii invitati au spus insa ca in mediul online de astazi este foarte importanta crearea de comunitati in jurul companiei si ca trebuie sa oferi utilizatorului posibilitatea de a comunica direct cu tine sau cu alti clienti. Conform unui studiu Forrester realizat in februarie 2008 in SUA, 64% dintre utilizatorii de internet doresc acces la comentarii asupra unui produs, 49% cauta testimoniale si 39% doresc forumuri, bloguri sau alte comunitati in jurul produselor de care sunt interesati.

"In mediul online, ceea ce faci si punctele de vedere exprimate de bloggeri, presa, participanti pe forumuri sau in alte comunitati asupra companiei sau persoanelor se pot raspandi imediat. Felul in care raspunzi si interactionezi cu cei care iti pot hotari reputatia online ajuta la influentarea acesteia si deci la modificarea modului in care esti perceput. Crearea unei comunitati in jurul tau este foarte importanta pentru ca iti ofera si mai mult posibilitatea de a participa in aceste conversatii", a explicat Adriana Iordan, Web Marketing Manager Gecad ePayment.

Gecad ePayment este integrator de solutii pentru comert electronic, lider pe piata romaneasca de sisteme de plati online. Compania dezvolta si detine in prezent trei solutii proprietare - ePayment, Avangate si ARMS. ePayment este dedicata exclusiv pietei interne, tuturor persoanelor juridice care au o afacere comerciala online; Avangate si myAvangate se adreseaza atat pietei interne cat si celei internationale de distributie electronica de software.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©