eResearch Corp - o noua companie specializata in servicii de cercetare online
Incepand cu 21 aprilie 2008, eResearch Corp - companie specializata in servicii de cercetare online - va pune la dispozitia specialistilor in marketing si comunicare un prim serviciu de cercetare calitativa: eFocus. Cu ajutorul eFocus, marketerii, agentiile de cercetare si publicitate pot desfasura online proiecte de cercetare calitativa, de tipul focus-grupurilor sau a interviurilor de profunzime.

"Presiunea unor deadline-uri foarte stranse a influentat etapele normale de dezvoltare si desfasurare ale proiectelor si de foarte multe ori, procesul de cercetare, esential in luarea deciziilor, este sarit. Desfasurandu-se online, eFocus rezolva nu doar aceasta problema a timpului necesar efectuarii unui studiu, dar si o serie de alte dificultati care apar in proces datorita lipsei de resurse", a declarat Luminita Bostinaru, Managing Director, eResearch Corp.

"Datorita faptului ca se bazeaza pe o platforma online care ofera toate facilitatile necesare desfasurarii unor interactiuni de grup, serviciul eFocus aduce in cercetare o serie de avantaje specifice mediului online: rapiditate, reducerea costurilor, posibilitatea de a realiza usor studii la nivel national, accesul la grupuri tinta greu de gasit, gradul sporit de interactivitate sau posibilitatea de a discuta cu usurinta in jurul unor subiecte sensibile", se mentioneaza in comunicatul de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

In cursul acestui an compania eReaserch Corp intentioneaza sa lanseze o intreaga serie de instrumente si servicii dedicate activitatii de cercetare de marketing. Toate aceste instrumente vor fi bazate pe tehnologii specifice mediului online si se vor baza pe concepte care si-au testat deja eficienta pe alte piete sau pe metodologii de cercetare originale.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©