PCfun a anuntat vanzari de pana la 4 milioane dolari
PCfun.ro, magazin online in domeniul produselor IT, electronice si telefoanelor mobile, a anuntat o evolutie pozitiva a rezultatelor din primul semestru al anului 2008, care se reflecta printr-o crestere dubla a vanzarilor, comparativ cu perioada similara a anului trecut, de pana la 4 milioane dolari.

"In contextul in care piata de e-commerce a avut un start destul de modest in 2008, majoritatea jucatorilor revizuindu-si target-ul propus initial, rezultatele inregistrate in primul semestru al anului ne fac sa privim cu optimism estimarea noastra pentru acest an, de 15 milioane dolari, pentru cele doua magazine PCfun si Electrofun. Pentru noi, realizarea acestui obiectiv reprezinta o confirmare a potentialului propriu, dar si a cresterii industriei online de la an la an", a declarat Marius Ghenea, presedinte PCfun.ro.

Potrivit datelor PCfun.ro, numarul comenzilor din primul semestru s-a dublat, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Acest fapt se datoreaza, in principal, unei evolutii usor in scadere a preturilor, influentate de fluctuatiile cursului euro, scadere care vine in special dinspre producatori si se regaseste si in e-tail. Peste 40% dintre aceste comenzi sunt lansate de clientii fideli ai magazinelor, clienti care se afla cel putin la a treia, a patra achizitie de pe site-urile PCfun si ElectroFun.

Categoriile de produse cu pondere majoritara in vanzari sunt notebook-urile, monitoarele LCD, componentele pentru PC, camerele foto si PC-urile. Pe segmentul de camere foto, maximul de vanzari se inregistreaza in lunile de vara, iar pentru 2008 acest segment va creste cu aproximativ 20% fata de 2007, aducand magazinului online PCfun vanzari estimative de circa 9% din totalul vanzarilor.

"Consideram ca vanzarile pe astfel de categorii sunt firesti pe o piata in crestere, in care tendintele influenteaza comportamentul de cumparare", a declarat Madalin Durca. In urmatoarele 12 luni, magazinul online PCfun va atrage investitii de pana la doua milioane dolari, suma investita de Marius Ghenea, actionar fondator, focalizarea fiind pe promovarea produselor si serviciilor, atat pentru PCfun, cat si ElectroFun, pe sporirea competitivitatii preturilor pana la nivelul la care compania sa devina lider de pret, pe dezvoltarea resurselor umane ale companiei, pentru a acoperi la un nivel profesionist un varf de sezon cum este acela de la sfarsitul anului.

"Decizia de a reinvesti o parte semnificativa a sumelor rezultate din exit-ul VikingProfil in dezvoltarea PCfun este direct legata de potentialul de crestere excelent pe care il are in acest moment acest business, de care, in plus, ma simt cel mai aproape, tinand cont de experienta mea anterioara in domeniul IT&C. Exista inca in prezent conceptia gresita ca un magazin online nu necesita investitii de start sau de parcurs, dar eu cred ca, indiferent daca vorbim despre magazine online sau offline, e nevoie de investitii substantiale in dezvoltarea durabila a acestora. Astfel, vom asista in scurt timp la destramarea acestui mit al usurintei cu care se poate obtine succes online fara investitii, deoarece estimez ca mai multe magazine online mici si medii vor iesi din piata in perioada urmatoare, in lipsa unei finantari corespunzatoare", a adaugat Marius Ghenea, presedinte PCfun.

PCfun.ro acopera in prezent produse din domeniul tehnologiei informatiei si electronice, avand parteneri cu traditie in aceste industrii. Produsele comercializate sunt din brand-uri precum Acer, Apple, BenQ, Canon, Dell, Epson, Fujitsu-Siemens, Gigabyte, Lenovo, LG, Microsoft, Nikon, Nokia, Olympus, Panasonic, Philips, Samsung, Sony, Sony Ericsson, Toshiba.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro
©