Zapp Internet Express - campanie pe internet cu marketing direct

Zapp, compania de telefonie mobila care s-a promovat, paradoxal, cel mai putin pe internet in 2006 in raport cu competitorii sai (Vodafone, Orange si Cosmote), a desfasurat in prima parte a lunii iulie 2006 o campanie publicitara online imbinata cu marketing direct.

Desfasurata pe site-uri web din diverse domenii, campania a acaparat puternic internetul timp de 2 saptamani, ajungand, cu bannere dinamice, in mai multe agentii - ARBOmedia, Boom, iMedia. Cei de la Zapp au promovat tocmai internetul - abonamentele Zapp Internet Express cu taxare in functie de timp.

Zapp a mizat, de fapt, pe o dubla promotie: promotia clasica promovata si in presa scrisa prin print-uri pe o perioada mai mare de timp (ore gratuite lunar in functie de abonamentul ales), dar si una special dedicata mediului online; prin aceasta din urma, vizitatorul care ajungea pe website-ul zapp.ro din bannerul campaniei putea sa completeze un formular si, daca contracta un abonamemt in urmatoarele zile, primea un bonus suplimentar de ore acces internet prin Zapp Internet Express.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©