Publicitate online - Neogen a introdus targetarea orara

Cautand sa atraga tot mai multi advertiseri si sa ajunga la valori mai mari ale campaniilor publicitare, compania Neogen a introdus targetarea orara pentru serviciul Publicitate, in sistemul CPM (cost per mia de afisari), se precizeaza intr-un comunicat de presa transmis ziarului financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro.

Aceasta trasatura da posibilitatea advertiserilor de a-si afisa campaniile publicitare online in functie de orele sau zilele saptamanii. Facilitatea de targetare temporala se adauga celor de targetare contextuala (in functie de cuvinte cheie - in sistemul CPC) si cea demografica (varsta, sex, locatie - in cazul Mesajului Publicitar), oferite deja.

"Neogen a introdus aceasta facilitate la cererea advertiserilor si a agentiilor care au dorit sa poata detine un control mai mare asupra managementului campaniilor. Aceasta facilitate se potriveste tuturor clientilor serviciului Publicitate, de la cei mai mici la cei mai mari, de la cei care activeaza pe plan local la cei cu activitati la nivel national, de la cei mai noi la cei mai sofisticati", spun oficialii Neogen.

Advertiserii cu afaceri mici sau cei care activeaza doar pe plan local pot acum sa isi programeze campaniile sa ruleze doar in timpul orelor de varf. Cei mai sofisticati, care urmaresc sa atraga si sa exploateze apoi comportamentul zilnic sau saptamanal al cumparatorilor, pot sa isi modifice campaniile in timp real.

De exemplu, spun cei de la Neogen, un comerciant de produse alimentare poate avea campanii aditionale in timpul pranzului, aceasta fiind perioada in care creste consumul. "Prin punerea la dispozitia consumatorilor a unui control mai mare asupra momentului in care reclamele lor ruleaza si asupra costului acestora, credem ca vom ajuta advertiserii sa genereze profituri mari pentru afacerea lor".

Incepand cu luna septembrie 2006, Neogen isi va vinde spatiile publicitare in mod direct catre clienti si agentiile de publicitate, fara a mai apela la intermedierea unor regii de media (brokeri de publicitate). Aceasta miscare duce la aparitia unui noi jucator important pe piata publicitatii online.

Infiintata in anul 2000, compania Neogen SA este lider regional pe piata serviciilor online (locuri de munca, anunturi de vanzare-cumparare si matrimoniale, jocuri, stiri, publicitate, hosting), cu peste 1 milion de utilizatori inregistrati in Romania si peste 400.000 in Bulgaria si Serbia.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©