EcoRek lama - procesul de expansiune in franciza continua
Sub sloganul "publicitate pe paine", EcoRek lama lanseaza un model inovativ de business - comercializarea unui suport publicitar nou si ecologic - punga de hartie pentru ambalat paine. De la micul intreprinzator si pana la marile corporatii, deopotriva clientii EcoRek lama, acestia pot comunica produse si servicii noi catre clientii nationali si regionali pe noul suport publicitar.

La nivel national, painea este un element de baza care ajunge zilnic pe masa tuturor familiilor. De la magazin, pe strada, in tramvai si apoi pe masa, mesajul publicitar tiparit pe ambalajul de hartie al painii are o arie larga de acoperire.

De la anunturi ale unor companii, institutii de stat, cultura si pana la reclame, jocuri, cupoane de reducere, punga de hartie de ambalat painea este un suport publicitar inedit si complex.

EcoRek lama numara clienti din toate sectoarele de activitate: servicii (domeniul imobiliar, servicii de infrumusetare, saloane veterinare, cabinete medicale, birouri notariale), retail (turistic), food (restaurante, cafenele etc.)

Comunicand o modalitate economica si rentabila de a face ca reclama sa stea la masa cu clientul caruia i se adreseaza, EcoRek lama s-a extins la nivel national odata cu cererea clientilor atat prin unitati proprii, cat si prin unitati francizate. Lansata in prima parte a anului 2009, compania EcoRek lama detine in prezent 2 unitati proprii localizate la: Ploiesti si Targoviste si 2 francizate deschise in Craiova si Brasov.

Procesul de expansiune teritoriala in franciza continua, Francizorul cautand parteneri francizati. Ideea de afacere EcoRek lama consta in: vanzarea de publicitate catre clientii, aflati in cautarea unei metode inovative de promovare a serviciilor lor: punga de hartie pentru ambalat paine.

Investitia partenerului francizat este de 4.000 Euro (plus TVA) din care: 2.500 Euro (reprezentand taxa de franciza), restul costurilor acoperind cheltuielile de lansare (pachet training, materiale de promovare, conferinta de presa de lansare).

Durata contractului de franciza este de 3 ani (cu posibilitatea de reinnoire, fara alte costuri imiplicate pentru francizat). Contractul de franciza prevede si redevente (100 Euro/fiecare editie a pungii publicitare) si contributia la bugetul de publicitate (50 Euro/fiecare editie a pungii publicitare), aplicabile de la a -2- a editie.

EcoRek lama ofera o serie de avantaje viitorilor parteneri: un model de business testat pe diferite piete locale; investitie de start up redusa; piata fara competitie (model revolutionar de promovare); baza larga de adresabilitate (clienti din diferite domenii de activitate aleg serviciile Ecoreklama pentru promovare). Detalii suplimentare pot fi accesate pe site-ul www.francize.ro sau la telefon 021 310 70 75.