Campania GreenChallenge pentru Honda Trading Romania
Honda Trading România, împreună cu agentia de brand Infinit Solutions, a dat startul competitiei nationale GreenChallenge 2010, decizie luată în urma succesului înregistrat la prima sa ediţie din 2009.

Campania de comunicare GreenChallenge s-a lansat cu un spot tv ce va fi difuzat pe postul de televiziune Sport.ro începând cu luna martie a acestui an si este susţinută de spoturi radio la Pro FM şi activităţi de BTL, POSM si bineînteles de o componentă puternică online.

Ovidiu Repanovici, Sales and Marketing Manager, Honda Trading România, spune ca "Am ajuns la cea de-a doua editie a competitiei implementată de Infinit Solutions si suntem încântati de faptul că am reusit să construim un adevarat trend pe piată locală si totodată să atragem un număr mare de amatori alături de noi. Anul acesta venim cu o serie de elemente ce vor face competitia mult mai interesantă – de la platforma online la traseu si modelele participante”.

Conceptul GreenChallenge a fost realizat ca urmare a alinierii reprezentantei locale Honda la tendintele internationale, definindu-se ca unul dintre brandurile cele mai apropiate de comunitatea soferilor „verzi”. Honda Trading România promovează un concurs eco-educativ organizat cu scopul de a aduce în atenţia participantilor la trafic stilul eficient de a conduce, atât din punct de vedere al consumului de carburant cât si din acel al emisiilor si impactului asupra naturii.

"Infinit Solutions a implementat competitia organizată de Honda încă de la prima sa editie care s-a dovedit a fi un real succes - aproape 38.000 vizitatori, din care peste 2.400 au luat parte la concurs. Ne asteptăm ca toti cei care doresc să experimenteze tehnologia Honda printr-un stil de condus eficient să vină alături de noi la competitia Green Challenge 2010. Am pregătit o serie de surprize care cu sigurantă vor face deliciul participantilor", spune Alex Cernătescu, CEO & President Infinit Solutions.

Pentru editia Honda GreenChallenge 2010 s-a dezvoltat o platformă online complexă, unde participantii pot lua contact cu lumea Honda si abordarea sa unică în ceea ce priveste mediul si tehnologiile verzi. Una dintre probele competitiei este cea de condus eficient în mediul virtual, pentru care Infinit Solutions a pregătit un joc online pe www.greenchallenge.ro, prin care participantii îsi vor dovedi abilitătile.

Un eveniment concentrat asupra stilului eficient de a conduce, GreenChallenge contribuie la dezvoltarea comunităţii şoferilor eco din România. Concursul Honda GreenChallenge este susţinut de Rompetrol, Sport.ro şi desigur de agentia full service Infinit Solutions.

Echipa Infinit Solutions implicată în implementarea competitiei este: George Man – Client Service Director, Raluca Oltean - Account Director, Razvan Soroceanu – Account Executive, Cristian Pavel – Interactive Account Manager, Vlad Soroceanu – Interactive Flash Developer, Csaba Nacu - Graphic Web Designer, Alexandru Gheorghe – Art Director.