Andy Lita a devenit Business Director la OgilvyInteractive
Andy Liţă a fost numit în funcţia de Business Director al companiei OgilvyInteractive, coordonând astfel operaţiunile de digital ale întregului grup Ogilvy în România. Numirea sa este o continuare firească a dezvoltării şi integrării acestui domeniu în construcţia brandurilor din portofoliul Ogilvy.

Andy Liţă are o experienţă vastă pe pieţele din România şi Ucraina alături de companii ale grupului Ogilvy, în ultimii 6 ani conducând o parte importantă a operaţiunilor OgilvyAction la nivel local. Prin implicarea sa în campanii naţionale şi internaţionale pentru clienţi de anvergură din diferite industrii a reuşit să îşi construiască un background solid în diverse arii de specialitate – de la comunicare tradiţională şi programe de brand activation la digital şi CRM.

Lansată la începutul anului 2009, OgilvyInteractive s-a impus pe piaţa din România prin soluţiile creative şi strategice şi prin proiecte inovative oferite unor clienţi de anvergură precum Petrom, BAT, Kraft, Cosmote, Millennium Bank, IBM.

„Clienţii îşi doresc ca o agenţie de interactive să înţeleagă în primul rând business-ul lor, industria în care activează şi apoi provocările cu care se confruntă în noul context economic şi social. Odată asigurate aceste premise, contează foarte mult ca ideile şi soluţiile de comunicare interactivă oferite să fie relevante pentru consumator, implementabile şi măsurabile. Eficienţa în construcţia brandurilor este ceea ce oferă OgilvyInteractive pe această piaţă şi ceea ce va asigura un parteneriat strategic de durată între noi şi clienţii noştri.” spune Andy Liţă, Business Director OgilvyInteractive.

„Importanţa mediului digital este în creştere în toate disciplinele grupului Ogilvy. Ceea ce facem pentru clienţii noştri nu s-a schimbat şi nu se va schimba, însă modul în care facem aceste lucruri se schimbă foarte rapid, determinat de comportamentul diferit al audienţei. Ogilvy Group este în continuare în businessul de construcţie a brandurilor şi a reputaţiei, dar abordarea noastră evoluează, instrumentele se schimbă şi organizaţia se transformă continuu. Numirea lui Andy în această poziţie are ca scop susţinerea acestei transformări nu numai în interiorul grupului, ci în relaţia cu clienţii a caror deschidere către digital este din ce în ce mai mare” adaugă Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România.

Andy Liţă va conduce o echipă de 15 specialişti alături de Vasile Alboiu, Creative Director OgilvyInteractive. Parteneriatul cu Senior Interactive va continua sub forma colaborării în zona de programare, în funcţie de natura şi complexitatea proiectelor şi a cerinţelor clienţilor.

“Dincolo de serviciile devenite deja "clasice" în comunicarea digitală, cum sunt cele de web, CRM, bannere online, newslettere, CMS, jocuri şi campanii promoţionale de web şi sms, OgilvyInteractive se va orienta către arii cu un potenţial creativ foarte mare - social media, aplicaţii mobile sau proiecte speciale de media digitală, având în grup capabilitaţile necesare dezvoltării acestora” a adaugat Andy Liţă.

Ogilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată 360 de grade - publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media - prin agenţiile sale specializate.

Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Millenium Bank, GSK precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România - Petrom, Heineken, Sollers PPD şi multe alte companii cu renume. În acest fel, Ogilvy Group România îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.