Evenimentele Festivalului Internetics 2006, editia a sasea

Se apropie evenimentele din cadrul Festivalului Internetics, editia a sasea. Ziua de 17 octombrie este dedicata seminariilor si conferintelor adresate jucatorilor de pe piata virtuala din Romania, se arata intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

Orlando Nicoara, Director General, MediaPro Interactiv, Andrei Postoaca, CEO si Cristina Mititelu Technology Director Ipsos Interactive Services Europe, Madalin Matica, Director Operatiuni Europene, DotCommerce Romania si Daniel Schutzsmith, fost Business Manager, The Chopping Block vor sustine conferinte al caror subiect central va fi comunicarea in spatiul virtual.

Strategic planneri, antreprenori, oameni de marketing din companii nationale si multinationale, web developeri, reprezentanti ai industriei de advertising, precum si jurnalisti de specialitate vor putea interactiona pe parcursul celor patru seminarii care le sunt dedicate in egala masura, spun organizatorii.

Editia de anul acesta a festivalului marcheaza o premiera in cadrul seminariilor Internetics: pentru prima oara publicul roman poate interactiona cu un specialist in webdesign format pe piata americana. "Ca si creativi, ne concentram foarte mult activitatea in a furniza solutii clientilor nostri dar, de cele mai multe ori, neglijam importanta rezolvarii propriilor noastre probleme", afirma Daniel Schutzsmith, care in cadrul seminarului "Helpful Tips on Running Your Creative Studio" va furniza participantilor solutii viabile pentru a conduce si a administra un studio de webdesign.

Andrei Bortun, General Manager Millenium Communications, subliniaza rolul important pe care il joaca seminariile Internetics in dinamica spatiului online romanesc: "Partenerii Internetics editia 2006 GTS Telecom, HP, Sony Ericsson si Logitech nu sustin acest eveniment pentru ca se bucura sa le vada lumea logo-ul pe un ad de presa sau pe site-ul evenimentului, ci pentru ca stiu si inteleg ca acest festival grabeste evolutia intregii industrii, educa, exemplifica si cucereste oameni care pot, la randul lor, sa se alature rapid transformarii actualei piete intr-o industrie puternica, importanta pentru fiecare roman, constient sau nu de schimbarile pe care monitorul lui le genereaza atunci cand vorbim despre comportament, stil de viata sau informatie".

Anul acesta, seminariile sunt oferite de MediaPro Interactiv, Ipsos Interactive Services Europe si DotCommerce Romania. Acestea se vor desfasura in Sala Platinum, Howard Johnson Grand Plaza Hotel (Calea Dorobantilor 5-7, Sector 1, Bucuresti). Cei ce vor sa participe la seminariile Internetics trebuie sa stie ca accesul se face pe baza inregistrarii online (www.internetics.ro/index.php?page=seminarii) si ca nu se percep taxe de inscriere.

 

Sursa: SMART bank - www.SMARTbank.ro ©