transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 21-08-2013

UNA, asigurare de viata dedicata femeilor - un nou produs lanasat de ING

UNA, asigurare de viata dedicata femeilor - un nou produs lanasat de ING
 Alte stiri la aceasta categorie
ING Asigurări de Viață lansează UNA, o asigurare de viață concepută special pentru femei, care îmbină protecția financiară cu o componentă de investiții și oferă beneficii suplimentare pe toată durata contractului. Astfel, în premieră pentru piața românească a asigurărilor de viață, ING a construit și propune femeilor o asigurare ce oferă atât susținere financiară pentru situațiile dificile pe care nu le pot controla și care le pot perturba echilibrul din viața de zi cu zi, cât și un instrument flexibil de investiții și o experiență completă a ceea ce înseamnă relația cu o companie de asigurări. 
 
“Atât în sediul central cât și în forța de vânzare, echipa ING Asigurări de Viață e formată în proporție de 75% din femei, astfel că întreaga cultură organizațională susține dorința noastră de a oferi un produs special acestui segment. Pornind de aici, pe baza studiilor pe care le-am realizat, am constatat că există un segment important de femei care, deși manifestă o nevoie reală de protecție financiară, nu dispune în piață de nicio asigurare de viață adaptată nevoilor specifice. Este un public pe care îl estimăm la aproape 130.000 de persoane, și care crește, format din acele femei puternice, ambițioase, cu familie și carieră, care îi susțin financiar pe cei dragi, nu se rezumă să viseze, ci fac lucrurile prin propria voință și reușesc într-o lume <a bărbaților> fără a-și pierde însă feminitatea. Am decis să fim proactivi și le-am întrebat prin intermediul unui studiu calitativ online ce își doresc, ce le sperie și cum le putem ajuta. Astfel am ajuns să creăm UNA de la ING, o asigurare de viață care îmbină protecția financiară pentru situațiile ce le-ar putea împiedica să își pună în aplicare planurile de viitor, un instrument de investiții dar și beneficii și experiențe speciale”, a declarat Marius Popescu, Membru al Consiliului de Administrație și Director General ING Asigurări de Viață (în curs de aprobare de către Autoritatea de Supraveghere Financiară).
 
Concret, componenta de protecție acoperă principalele vulnerabilități exprimate de publicul țintă: diagnosticarea cancerului, inclusiv în fazele incipiente, reconstrucția mamară după mastectomie în urma cancerului, invaliditatea și decesul din orice cauză.
Durata contractului este fixă, de 10 ani, iar suma asigurată se stabilește de către client și poate varia între 30.000 și 400.000 de lei.
 
Dacă riscurile asigurate se produc, ING plătește beneficiarilor indemnizația calculată în funcție de suma asigurată aleasă, ce poate fi folosită pentru acoperirea tratamentelor medicale (în cazul apariției cancerului, chiar din stadiile incipiente), a recuperării sau pentru menținerea independenței financiare în cazul invalidității din boală sau accident (în aceste situații beneficiarul asigurării este chiar persoana asigurată) sau pentru susținerea financiară a celor dragi, în cazul decesului (situație în care beneficiarii sunt persoane desemnate de contractant). În cazul decesului survenit din accident, suma asigurată plătită de ING beneficiarilor se dublează.
 
Dacă până la sfârșitul contractului nu se produce niciunul dintre evenimentele asigurate, ING rambursează clientului 30% din valoarea primelor plătite pentru protecție.
 
În plus, pe parcursul contractului, persoana contractantă are posibilitatea de a întrerupe plata primelor de asigurare pentru o perioadă cumulată de șase luni (fracționat pe mai multe intervale sau integral), continuând să fie în această perioadă acoperită pentru toate riscurile asigurate și, astfel, protejată financiar. 
 
UNA reprezintă, de asemenea, un instrument ce permite acumularea financiară pentru realizarea planurilor pe termen lung, prin componenta de investiție pe care o include. Primele pentru componenta de investiții nu sunt însă obligatorii și pot fi plătite oricând pe durata contractului. Alături de aceasta, taxele comparabile cu cele aferente subscrierii într-un fond mutual diferențiază UNA de alte asigurări de viață cu componentă de investiție. 
 
De exemplu, o clientă în vârstă de 35 de ani care încheie o poliță de asigurare UNA de la ING pentru o sumă asigurată de 100.000 lei, plătește lunar pentru componenta de protecție 154 de lei. În cazul în care este diagnosticată cu cancer, ea primește de la ING suma asigurată de 100.000 de lei sau 20.000 de lei pentru fiecare diagnosticare cu un carcinom in situ. Dacă este necesară reconstrucția mamară după masectomie în urma cancerului, ING plătește clientei 20.000 de lei (20% din suma asigurată, o singură dată pe durata contractului). 
 
În cazul încadrării în grad de invaliditate, clienta primește maxim 100% din suma asigurată, în funcție de gradul de invaliditate. În situația decesului, ING plătește beneficiarilor desemnați 100.000 de lei dacă acesta survine din îmbolnăvire sau 200.000 de lei dacă survine din accident, la care se adaugă valoarea contului de investiții. Dacă până la sfârșitul contractului clienta nu face nicio solicitare de despăgubire, ea va primi înapoi 5.544 lei, respectiv 30% din primele plătite pentru componenta de protecție. Dacă, în plus, alege să aloce separat pentru contul de investiții 300 de lei în fiecare lună, la finalul celor 10 ani de contract va acumula 45.166 lei (folosind un scenariu prudent și luând în calcul o alocare de 100% în fondul Mixt 50. Suma nu este garantată, ci depinde de randamentul fondurilor alese de către client). 
 
Dincolo de beneficiile financiare, UNA oferă avantaje suplimentare pe toată durata contractului și o experiență completă a ceea ce înseamnă relația pe termen lung cu o companie de asigurări. Astfel, pentru a asigura flexibilitate și rapiditate maxime, toate informațiile despre contract sunt disponibile în cadrul MyING (portalul integrat prin care clienții pot afla informații despre toate contractele de pensii private obligatorii, facultative şi asigurări de viaţă pe care le dețin la ING), unde pot fi realizate și tranzacții online. Plata primelor se poate realiza prin MyING, prin debitare directă, cu ordin de plată din cont deschis la orice bancă din România, prin serviciul HomeBank, multimatele sau Serviciul Plăți Expres de la ING. Pe parcursul contractului, clienții pot face oricând schimbări în privința sumei asigurate, a beneficiarilor sau modalităților de plată. În plus, ING va crea o comunitate online dedicată femeilor. 
 
“Prin lansarea UNA, marcăm și cel de-al 16-lea an de prezență ING Asigurări de Viață pe piața din România, un an în care am continuat să anticipăm așteptările clienților noștri pentru a le oferi servicii de o calitate ridicată și o paletă completă de beneficii relevante. Ne păstrăm și pentru viitor angajamentul pe care ni l-am asumat de a participa la dezvoltarea pieței de asigurări de viață și a investi pentru o activitate eficientă și un parteneriat pe termen lung cu clienții noștri”, declară Marius Popescu. 
 

Concret, de la începutul anului 2013, ING a desfășurat mai multe inițiative în premieră pe piața de asigurări de viață din România, pentru creșterea beneficiilor oferite clienților (funcționalități noi în cadrul portalului MyING, pentru tranzacționare și plăți online), cât și creșterea profesionalismului forței de vânzări (Sales Force Academy, un program construit după modelul programelor internaționale de master, ce se adresează celor 1.650 de consultanți financiari și 200 de manageri ai ING Asigurări de Viață), dezvoltarea canalelor de distribuție (Vita Protect, prima asigurare de viață vândută online prin intermediul serviciului Homebank al ING Bank) și crearea brandului de angajator (ING Welcome, care combină elemente specifice culturii organizaționale proprii și așteptările potențialilor candidați). 

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar