transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 19-11-2013

Bosch si PSA Peugeot Citroen - sistem hidraulic de propulsie alternativa pentru autoturisme

Bosch si PSA Peugeot Citroen - sistem hidraulic de propulsie alternativa pentru autoturisme

După implementarea cu succes a sistemului de propulsie hibrid „axle-split” electric Bosch pe autovehiculele diesel PSA Peugeot Citroen, cele două companii doresc să colaboreze pentru a dezvolta un sistem hidraulic de propulsie alternativă pentru autoturisme. Sistemul hidraulic cuprinde, de fapt, două unităţi hidraulice şi acumulatorii de presiune ai acestora.

Conceptul de distribuţie separată a puterii permite propulsarea autovehiculului în trei moduri diferite: convenţional mecanic, hidraulic sau o combinaţie între cele două. Astfel, la sarcini mici, motorul cu ardere internă poate funcţiona într-un mod mai economic. În plus, la frânare, energia cinetică, ce s-ar pierde în alte condiţii sub forma căldurii, este transformată în energie hidraulică şi depozitată în acumulatorul de presiune. Ulterior, această energie poate fi utilizată pentru a propulsa autovehiculul. În plus, demararea poate avea loc exclusiv hidraulic, la conducerea pe distanţe scurte neînregistrându-se emisii de CO2. Rezultatul este o reducere potenţială medie cu 30 la sută a nivelului emisiilor de CO2 în noul ciclu de conducere european şi cu maxim 45 la sută într-un ciclu de conducere exclusiv urban.

Sistemul de propulsie hibrid rentabil pentru autovehiculele din clasa compactă

În principiu, această tehnologie poate fi combinată cu orice motor convenţional.

Într-o primă etapă, urmează a fi utilizată în segmentul autovehiculelor din clasa compactă, dar este adecvată şi pentru alte segmente de autoturisme şi pentru camioanele uşoare, care fac distribuţie în oraşe. Acest sistem hidraulic-mecanic este astfel un sistem de propulsie hibrid mai avantajos din punct de vedere economic, mai robust şi mai uşor de reparat de către service-urile auto. În plus, nu necesită o infrastructură specială şi poate fi utilizat oriunde în lume.

Îmbinarea expertizei Bosch în tehnologia auto cu tehnologia  hidraulică industrială

Această tehnologie funcţionează pe baza aceloraşi principii ale sistemului de propulsie hidraulică utilizată la scară largă de Bosch Rexroth în toată lumea. Bosch şi PSA consideră că există un mare potenţial în adaptarea acestei tehnologii pentru implementarea în autoturisme.

Strânsa colaborare tehnică dintre PSA Peugeot Citroen şi Bosch a început în 2008. În contextul acestui parteneriat strategic, Peugeot a lansat în 2011 modelul 3008 HYbrid4, primul autoturism hibrid diesel, produs în serie, cu sistem de propulsie „axle-split”. În strânsă colaborare cu Bosch, PSA Peugeot Citroen a dezvoltat componentele electrice (motorul electric, electronica de putere şi alternatorul de înaltă tensiune), precum şi designul tehnic special al programului electronic de stabilitate ESP® necesar pentru autovehiculele hibride. În prezent, acest sistem de propulsie este montat şi pe modelele PSA Peugeot 508 (atât versiunea station wagon RXH, cât şi pe cea sedan HYbrid4) şi Citroen DS5 HYbrid4. Bosch furnizează componentele sistemului de propulsie electrică şi pentru aceste modele.

Tehnologie Auto este cel mai mare sector de activitate al Grupului Bosch. În anul fiscal 2012, vânzările acestuia au fost de 31,1 miliarde de euro sau 59% din cifra de vânzări totală a grupului. Astfel Grupul Bosch a devenit unul dintre cei mai importanţi furnizori din industria auto. La nivel mondial, peste 177.000 de angajaţi din sectorul Tehnologie Auto activează în şapte domenii de activitate: tehnologii de injecţie pentru motoare cu ardere internă, componente periferice ale trenului de rulare, concepte de propulsie alternative, sisteme de siguranţă activă şi pasivă, funcţii de asistenţă şi confort, sistem de informare şi comunicare la bord precum şi servicii şi tehnologii pentru domeniul aftermarket. Compania Bosch este autorul unor importante inovaţii din industria auto, precum gestionarea electronică a motorului, sistemul antiderapare ESP® şi tehnologia diesel common-rail.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. În anul fiscal 2012, aproape 306.000 de angajaţi au generat vânzări de 52,5 miliarde de euro. Începând cu anul 2013, grupul Bosch a fost structurat pe patru sectoare de activitate: tehnologie auto, tehnologie industrială, bunuri de larg consum, energie şi echipamente pentru construcţii. Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 360 de filiale şi companii regionale din peste 50 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, Bosch este reprezentat în aproximativ 150 de ţări.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar