KLUDI România, producătorul german de baterii de lux pentru baie si bucătărie, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 8,08 milioane de lei, adică un avans de 12,5% fată de 2011, când rezultatele s-au cifrat la circa 7,183 milioane de lei.
Cresterea considerabilă a cifrei de afaceri a companiei, sustinută de la an la an, se datorează mai ales schimbării comportamentului clientilor finali, care caută cel mai bun raport calitate-pret. Pe fondul crizei economice, acestia s-au orientat cu precădere către produsele de o calitate superioară, care le oferă garantia investitiei pe termen lung. În acest context, categoria „Smart Luxury”, care include produse multifunctionale, înalte calitativ, dar disponibile la preturi accesibile, a crescut cu 138% ca valoare a vânzărilor în lei si cu 126% ca valoare a vânzărilor în euro, fată de acum patru ani.
În plus, KLUDI România a adoptat anul trecut o serie de măsuri, care s-au reflectat rapid în rezultatele înregistrate de companie. Un pas important este cresterea prezentei produselor KLUDI în magazinele de tipul „do-it-yourself” (DIY). Ca valoare, ponderea segmentului DIY din totalul afacerilor KLUDI România s-a triplat în ultimul an - de la 4,5% în 2011 la 15% la finalul lui 2012. Compania a lansat si 4 game de produse dedicate exclusiv acestui sector, care sunt create si ambalate special pentru a fi usor de instalat atât de profesionistii în domeniu, cât si de către clientii mai putin experimentati.
„KLUDI România a reusit si în acest an să meargă contra curentului si să aibă un trend ascendent din punct de vedere al rezultatelor financiare, în pofida scăderii din ultimii ani a pietei de baterii sanitare, sisteme de dus si accesorii.
Rezultatele înregistrate anul trecut sunt în linie cu estimările făcute, ceea ce .