transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 04-10-2024 4.5085 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 21-08-2016

Ariston Thermo: Peste o treime din achizitiile de centrale termice sunt reprezentate de inlocuire

Ariston Thermo: Peste o treime din achizitiile de centrale termice sunt reprezentate de inlocuire

O bună parte dintre familiile care aleg instalarea unei centrale termice pe gaz iau această decizie deoarece îsi doresc independentă si renuntă la sistemul centralizat de încălzire, potrivit unui studiu de piată realizat de Ariston Thermo România, liderul pietei locale de centrale termice si boilere electrice. Cu toate acestea, creste ponderea românilor care cumpără o centrală termică pe gaz pentru a o înlocui pe cea veche, cca. o treime din achizitii fiind realizate în acest sens.

„Investitia într-o centrală termică pe gaz este una importantă, iar românii au motivatii clare atunci când o realizează. Însă, de cele mai multe ori, aceasta este dictată de dorinta acestora de a fi independenti din punct de vedere termic, de a avea confort si control total asupra cheltuielilor lunare”, a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România.

Astfel, potrivit unui studiu* de piată realizat de companie, în topul motivelor pentru care românii aleg să cumpere o centrală termică, cu un procent de peste 30%, se află nevoia de înlocuire a acesteia, fie ca urmare a aparitiei tehnologiilor noi si mai performante, fie în contextul unei renovări a locuintei. De cele mai multe ori, cumpărătorii din această categorie nu sunt la prima achizitie de acest tip.

De asemenea, 40% din achizitiile de centrale termice pe gaz de pe piata locală sunt făcute de către familiile care se debransează de la sistemul centralizat si instalează pentru prima dată o centrală termică individuală. Restul de 30% dintre achizitii sunt fie realizate de cei care se mută într-o casă nouă, fie de cei care abia acum au putut opta pentru o centrală termică, din diferite motive (de ex.

lipsa infrastructurii retelei de gaz).

Cum aleg românii centralele termice pe gaz

Conform aceluiasi studiu, cresterea ponderii înlocuirilor în totalul vânzărilor de centrale termice arată o maturizare a pietei locale de profil. Acelasi lucru reiese si din modul în care românii aleg centralele termice.

„Dacă în anii trecuti, pretul era pe primul loc în cazul unei achizitii, acum cumpărătorii au alte criterii de care tin cont, lucru ce arată o maturizare si dezvoltare a pietei de profil”, a subliniat Cătălin Drăguleanu.

Astfel, în acest moment, pentru cea mai mare parte a cumpărătorilor, caracteristicile tehnice ale produsului, alături de marcă si de serviciile post-vânzare sunt criteriile cele mai importante. Acest lucru se datorează faptului că românii au înteles că centrala termică este un produs cu o durată lungă de viată, iar serviciile oferite ulterior achizitiei, precum garantia si service-ul, sunt extrem de importante.

“Perioada de garantie este importantă la achizitia unei centrale termice, iar comportamentul de achizitie al românilor din ultima perioadă sugerează că tot mai multi înteleg acest lucru, acordând-i mare atentie. Observăm această grijă mai ales în rândul clientilor care decid să îsi schimbe centrala termică veche cu una nouă, mai performantă. De altfel, studiul nostru a arătat că brandul Ariston este pe primul loc în topul preferintelor clientilor când vine vorba de înlocuire, acest lucru datorându-se nu numai modelelor performate de centrale termice, cât si serviciilor de mentantă puse la dispozitie clientilor”, a afirmat Cătălin Drăguleanu.

Acesta a subliniat, de asemenea, că la înlocuirea centralei termice criteriile de selectie sunt diferite fată de prima instalare, fiind pus accentul mai ales pe serviciile de service si garantie. De altfel, acesta este motivul pentru care Ariston Thermo România investeste permanent în performanta retelei de service, în acoperirea acesteia la nivel geografic, pregătirea tehnică a firmelor partenere, cât si în livrarea pieselor de schimb în cel mai scurt timp, în orice colt al tării. În plus, în contextul verificărilor tehnice periodice ce asigură o performantă optimă a produsului, compania oferă si posibilitatea semnării unui contract de service care prelungeste serviciile în garantie până la 7 ani, în acest fel clientul fiind degrevat de orice problemă ar putea apărea la centrala termică achizitionată.

Părerea instalatorului, tot mai importantă pentru români

Potrivit studiului, cca. 60% din persoanele care au achizitionat o centrală termică au făcut singuri alegerea, 33% au ales să se consulte cu un instalator si doar 7% au lăsat decizia pe seama acestuia.

În ceea ce priveste decizia de achizitie, în 57% dintre cazuri sfatul oferit de o firmă specializată sau de un instalator este foarte important, procentul fiind în crestere comparativ cu 2013, când ponderea era de 45%. În ceea ce priveste informarea, acesta este, de asemenea, în crestere, iar sursele principale sunt site-urile brandurilor de centrale termice, publicatii / portaluri specializate si mediile sociale.

28% din români cumpără centrala termică din magazine de tip Do It Yourself

Când vine vorba de sursa achizitiei, 28% din români aleg să cumpere o centrală termică dintr-un magazin de tip DIY datorită gamei largi de produse expuse, dar si pentru că sunt locatii care conferă încredere. Peste 50% din achizitii se fac din magazinele specializate pentru instalatii, de asemenea datorită consilierii profesionale, cât si a faptului că acestea oferă servicii post vânzare.

În plus, este de remarcat faptul că achizitiile online sunt încă limitate la doar 7%, deoarece centrala termică este un produs complex, ce necesită consiliere tehnică de specialitate pentru o dimensionare corectă raportată la cerintele clientului.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar