|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 30-06-2011 |
Colectia de culori Savana 2011 - campania Exista o culoare potrivita pentru fiecare
Alte stiri la aceasta categorie
Fabryo Corporation, cel mai mare producător de lacuri si vopsele decorative din România, derulează începând cu 1 iulie, în plin sezon al amenajărilor, o campanie integrată de comunicare, prin care invită utilizatorii să redescopere universul culorilor Savana.
Asa cum a făcut si anul trecut, Savana recomandă si în 2011 Culorile Anului, alese cu atentie de designeri si artisti pentru a crea o atmosferă relaxantă si optimistă în fiecare casă. Galben Citrin, Luluvit, Verde Tierra, Rosu Imperial, Roz Fondant, Gri Agat, Crem Briosă, Albastru Oceania, Portocaliu Chihlimbar si Galben Melon sunt nuantele pline de emotie care formează colectia Savana 2011.
Campania aduce din nou în prim-plan vopseaua superlavabilă colorată pentru interior Savana si finisajul de lux Savana SIDEF si beneficiază de comunicare integrată: TV, internet, presa scrisă, OOH si promovare în magazine. Fabryo detine în acest moment cea mai extinsă retea computerizată de colorare din România, cele 640 de masini de nuantat din magazinele partenere reprezentând o parte importantă a investitiilor în piată – numai anul acesta reteaua a fost extinsă cu 35 de masini noi.
“Campania Savana Culoare, derulată anul trecut, a fost un succes si a pozitionat marca Savana ca trendsetter în teritoriul culorii”, declară Dragos Militaru, Chief Marketing Officer Fabryo Corporation. “Anul acesta, readucem culorile în atentia utilizatorilor, printr-o campanie care promovează în primul rând noile nuante recomandate pentru redecorarea locuintei, dar care le reactualizează si pe cele deja existente, îndrăgite mai ales de publicul feminin.”
Trofeul Gold Effie, obtinut recent de Fabryo în categoria Sustained Success (succes constant), a reconfirmat eficienta campaniei Savana Culoare din 2010 si potentialul pe care îl are segmentul vopselelor colormix.
”Pornind de la personalitatea dinamică si prietenoasă a mărcii Savana, am realizat o nouă campanie complexă, care promovează ideea că există o culoare potrivită pentru fiecare dintre noi”, declară Robert Tiderle, General Manager Papaya Advertising. “Mesajul pe care trebuie să îl retină utilizatorul este că Savana îti face alegerea usoară si îti aduce cât mai aproape cele mai bune solutii decorative.”
Un instrument important în desfăsurarea campaniei “Există o culoare potrivită pentru fiecare” îl reprezintă site-ul dedicat www.savanaculoare.ro, lansat în 2010 si actualizat cu noile propuneri de culori si noi informatii. Aici, utilizatorii pot descoperi sfaturi utile despre tendintele deco si produsele Savana, dar pot afla si care este nuanta anului care li se potriveste cel mai bine, parcurgând un test amuzant bazat pe imagine si multă culoare.
Vizitatorii site-ului au, de asemenea, posibilitatea să aleagă nuanta dorită din paletarul electronic, să calculeze pretul sau să identifice cel mai apropiat centru de colorare Savana, de unde pot cumpăra vopseaua în nuanta preferată.
Codurile de culoare corespunzătoare diferitelor nuante de vopsea sunt disponibile atât pe site, cât si în magazinele dotate cu sistem computerizat de colorare Savana, unde poate fi consultată si brosura Culorile anului 2011 – Savana.
Echipa care a realizat campania “Savana Culoare 2011” este formată din Dragos Militaru - Chief Marketing Officer, Oana Robu - Marketing Manager si Vladimir Martinus – Junior Brand Manager din partea Fabryo Corporation si echipa Papaya Advertising, coordonată de Robert Tiderle – General Manager.
Fabryo Corporation este cel mai mare producător de lacuri si vopsele decorative din România, produsele fiind comercializate exclusiv pe piata românească. Din 2009, Fabryo este lider de piată în segmentul de lacuri si vopsele decorative.
Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse si grunduri, comercializate sub mărcile Savana, Innenweiss si Rost. Compania detine cea mai mare platformă de productie de vopsele din Europa de Sud-Est, în urma unei investitii de peste 20 milioane de EUR, derulate din 2006, până în prezent si dispune de cea mai extinsă retea de colorare computerizată de pe piată. Actionar unic al Fabryo Corporation este fondul de investitii suedez Oresa Ventures..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Nume sau Nickname ...
Introduceti mesajul ...
|
Kamren
You saved me a lot of hlasse just now.
|
Pokey
What a joy to find someone else who thniks this way.
|
Krisalyn
Always a good job right here. Keep rolling on throguh.
|
Mitch
I thank you hmulby for sharing your wisdom JJWY
|
Bono
I spuopse that sounds and smells just about right.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|