transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2024 4.6739 lei 4.9754 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 07-04-2016

Hornbach – afaceri in crestere cu peste 5%, la 3,75 miliarde de euro

Hornbach – afaceri in crestere cu peste 5%, la 3,75 miliarde de euro

Grupul Hornbach (concernul Hornbach Holding AG & Co. KGaA) a înregistrat, în exercitiul financiar anterior 2015/2016 (1 martie 2015 - 29 februarie 2016), cresteri ale cifrei de afaceri, după un avânt final puternic. Potrivit cifrelor preliminare, cifra netă de afaceri în cadrul concernului a crescut, conform prognosticului anual, cu 5,1%, ajungând la 3,755 miliarde de euro. La nivel local, Hornbach România a raportat un business în crestere cu 13,84% în perioada 1 martie 2015 - 29 februarie 2016, comparativ cu anul financiar precedent, fără a lua în calcul deschiderea noului magazin din Sibiu, din luna octombrie 2015.

În cel mai mare sub-concern operativ Hornbach Baumarkt AG care, la data bilantului - 29 februarie 2016, opera la nivel european 153 (comparativ cu anul precedent când opera 146) de magazine de bricolaj în nouă tări, cifra de afaceri, incluzând inaugurările, a crescut cu 5,3%, ajungând la 3,535 miliarde de euro.

Raportat la suprafată si la ajustările de schimb valutar, cifrele de afaceri ale magazinelor de bricolaj (DIY) au crescut la nivelul concernului cu 2,6%. Această crestere a fost determinată în principal de pietele internationale. Cota aferentă magazinelor din celelalte tări europene din cadrul sub-concernului Baumarkt a fost de 43,1% (în anul precedent 41,4%). Veniturile din vânzări ale sub-concernului Hornbach Baustoff Union GmbH s-au îmbunătătit cu 2,4%, ajungând la 218 milioane euro, fiind din nou în crestere după scăderea de 1,1% din anul precedent.



Germania – Un nou record: Crestere fată de nivelul ridicat al anului precedent

Pragul de performantă pentru magazinele de retail DIY din Germania a fost ridicat. Pe baza cresterii semnificative a cifrei de afaceri, de 7,6% în anul precedent, cauzată în principal de expansiune, cele 99 magazine de bricolaj Hornbach ale sub-concernului Hornbach Baumarkt AG la nivel national au înregistrat în exercitiul financiar 2015/2016 cresteri cu 2,3%, ajungând la 2,011 miliarde de euro. Raportat la suprafată, adică fără a se lua în calcul magazinele inaugurate si cele închise în ultimele douăsprezece luni, cifrele de afaceri au crescut în Germania, în anul raportării, cu încă 0,8% peste cresterea de 5,5% din anul precedent.

„După regresul din al treilea trimestru am marcat un moment important. Scăderea extrem de puternică a interesului consumatorilor germani din noiembrie 2015 nu a mai continuat în magazinele noastre de bricolaj în trimestrul al patrulea. Cu o crestere a cifrei de afaceri raportată la suprafată de 2,5% în Germania, în ultimele trei luni, am reusit să depăsim din nou scăderea temporară a cifrei de afaceri si să ne impunem cu succes în fata concurentei”, a declarat Albrecht Hornbach, Presedintele Consiliului de Administratie al Hornbach Management AG.

„Profităm în mod clar de strategia noastră multi-channel. Clientii solicită tot mai mult continuitatea si crearea unei legături între universul offline si cel digital al cumpărăturilor. În această privintă, suntem foarte bine situati în industria magazinelor de bricolaj”, a mai adăugat acesta.

Restul Europei: Revenirea la vechile forte

În exercitiul financiar 2015/2016, impulsul a fost dat de magazinele de bricolaj Hornbach din cele opt tări din afara Germaniei. Cifra de afaceri a magazinelor DIY a crescut în restul Europei cu 9,6%, printre altele, si datorită celor cinci magazine nou inaugurate (anul precedent cresterea a fost de 5,0%), ajungând la 1,524 miliarde de euro. Însă si raportat la suprafată si la ajustările de schimb valutar, filialele internationale Hornbach au înregistrat în 2015/2016 un avânt semnificativ, cu o crestere ajustată a cifrei de afaceri de 4,9% fată de anul precedent. Situatia este comparabilă cu exercitiul financiar 2008/2009, când acestea au înregistrat, ca si acum, raportat la suprafată, o evolutie mai bună decât magazinele din Germania.

„Hornbach a revenit din nou la nivel international la vechile forte si a câstigat cote de piată. Ratele de crestere raportat la suprafată au crescut de la un trimestru la altul. Numai în intervalul decembrie 2015 - februarie 2016, cifrele de afaceri raportat la suprafată si la ajustările de schimb valutar au crescut în toate tările din afara Germaniei, cu o singură exceptie, chiar cu două cifre”, a declarat Albrecht Hornbach. Acest aspect s-a reflectat, printre altele, si în conditiile-cadru conjuncturale favorabile pentru consum si activitătile de constructie la nivel european. „Formatul nostru comercial ne poate aduce avantaje chiar în cazul clientilor care au în plan proiecte majore de constructie si renovare”, a mai adăugat reprezentantul companiei.

Si sub-concernul Hornbach Baustoff Union GmbH a contribuit din nou, în 2015/2016, la cresterea cifrei de afaceri a grupului Hornbach. Cifrele de afaceri ale celor 26 sucursalele nemodificate ale magazinelor de materiale de constructii au crescut în anul de raportare cu 2,4%, ajungând la 218 milioane euro, după ce în anul precedent scăzuseră cu 1,1%.

Pe baza rezultatelor preliminare, neverificate încă, ale exercitiului financiar, s-a confirmat prognosticul actual privind profiturile pentru sub-concernul Hornbach Baumarkt AG. Prognosticul privind profiturile pentru concernul Hornbach Holding AG & Co. KGaA a fost usor ajustat, în principal datorită amortizărilor speciale din sub-concernul Hornbach Baustoff Union GmbH.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar