transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 10-10-2024 4.5377 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-07-2014

Hornbach - crestere semnificativa a cifrei de afaceri si a venitului in primul trimestru din 2014

Hornbach - crestere semnificativa a cifrei de afaceri si a venitului in primul trimestru din 2014

Grupul Hornbach (Concernul Hornbach Holding AG) a intrat în fortă în anul financiar 2014/2015, înregistrând valori record ale cifrei de afaceri si venitului în primul trimestru. Astfel, cifra de afaceri a concernului Hornbach Holding AG s-a majorat cu 16% în primele trei luni (de la 1 martie la 31 mai 2014), atingând 1.035,1 milioane euro. Cea mai mare societate a grupului, Hornbach-Baumarkt-AG, care, după ce a deschis două noi locatii la Lübeck si Praga, detine în prezent 143 de magazine de constructii si grădinărit în nouă tări din Europa, a înregistrat o crestere cu 16,4% a cifrei de afaceri, ce s-a ridicat la 976,7 milioane euro.

Fără a lua în considerare deschideri noi, cifra de afaceri a întregului concern a înregistrat o crestere de 14,6%. La nivelul venitului, în primul trimestru s-a înregistrat o crestere si mai dinamică. De asemenea, EBIT-ul Hornbach s-a majorat considerabil, de la 70,8%, atingând 87,3 milioane euro. Consiliul de administratie a confirmat prognoza pe anul 2014/2015 în ceea ce priveste cifra de afaceri si venitul.

Cele mai importante motoare de crestere au fost, din nou, locatiile din Germania, însă si  celelalte opt tări (fără Germania),  fără a lua în considerare deschiderile noi de magazine, au înregistrat în primul trimestru al anului 2014/2015 o crestere fată de acelasi interval al anului trecut.

„În martie 2014 magazinele noastre au înregistrat o adevărată explozie a cererii în domeniul constructiilor si grădinăritului“, a declarat Roland Pelka, directorul financiar al Grupului Hornbach, cu ocazia prezentării situatiilor financiare trimestriale.

„Nu doar că am reusit să compensăm scăderea profitului înregistrată în primul trimestru al anului trecut, din cauza iernii grele, ci chiar am reusit să asigurăm o crestere considerabilă a profiturilor“, a continuat acesta.

În primul trimestru al anului financiar 2014/2015, magazinele de constructii si grădinărit (DIY) Hornbach din Germania au înregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu o cincime, aceasta ridicându-se la 574,5 milioane euro (fată de 478,9 milioane euro în primul trimestru al anului trecut), datorită primăverii calde si a unei conjuncturi favorabile. Cifra de afaceri a magazinelor din Germania s-a majorat cu 19,4%, fără a lua în considerare deschideri noi de magazine. Această evolutie a reprezentat o continuare si mai în fortă a dinamicii cifrei de afaceri din ultimul trimestru al anului 2013/2014 (o crestere de 14,1%). Unul dintre factorii care au dus la această evolutie pozitivă a concernului, aflat pe locul trei ca mărime în acest sector pe piata germană, a fost consolidarea pietei de constructii si grădinărit,  în urma închiderii magazinelor Praktiker si Max Bahr aflate în insolventă.

Pe plan international, evolutia pozitivă care se conturează din cel de-al doilea trimestru al anului 2013/2014 a devenit si mai vizibilă în primele trei luni ale anului financiar 2014/2015. Date fiind si noile locatii deschise, cifra de afaceri în domeniul DIY din cele opt tări (fără Germania) a crescut cu 11,7%, atingând 402,1 milioane euro (fată de 360,0 milioane euro în acelasi interval al anului trecut). Fără a lua în considerare deschideri noi de magazine si efectele cursului valutar, cresterea cifrei de afaceri a fost de 8,2%. si pe plan regional, Hornbach a înregistrat cresteri considerabile ale cifrei de afaceri în fiecare tară. Cota din cifra de afaceri realizată în afara Germaniei de HORNBACH-Baumarkt-AG a fost de 41,2%.

Societatea Hornbach Baustoff Union GmbH (HBU), membră a concernului, care se ocupă în principal de clienti persoane juridice din domeniul constructiilor si sectoarele conexe, dar si de constructorii particulari, a înregistrat în primul trimestru al anului 2014/2015 o crestere de 10,1% a cifrei de afaceri, aceasta ridicându-se la 58,0 milioane euro (fată de 52,7 milioane euro în acelasi interval de anul trecut).  La 31 mai 2014, HBU detine, în continuare, 25 de magazine de materiale de constructii în sud-vestul Germaniei, precum si două locatii în Franta, lângă granită (Lorena).

Cresterea semnificativă a cifrei de afaceri neluând în considerare deschiderile de magazine noi, atât în Germania, cât si în celelalte tări, cumulată cu majorarea marjei comerciale si asigurarea unor costuri mai favorabile, a dus la o evolutie conform estimărilor, venitul din primul trimestru al anului 2014/2015 înregistrând o crestere supraproportională vizibilă. Rezultatul din exploatare (EBIT) al concernului Hornbach Holding AG s-a majorat cu 70,8%, ridicându-se la 87,3 milioane euro (fată de 51,1 milioane euro în acelasi interval de anul trecut). Hornbach-Baumarkt-AG aproape si-a dublat EBIT-ul, acesta atingând 73,0 milioane euro (fată de 37,6 milioane euro în acelasi interval de anul trecut).

Directorul financiar Roland Pelka anuntă mentinerea prognozei în ceea ce priveste cifra de afaceri si venitul în 2014/2015.

„După această majorare considerabilă a cifrei de afaceri si a venitului care a avut loc în primele trei luni, urmează trei trimestre pentru care valorile de comparatie de anul trecut sunt deosebit de ridicate“, a afirmat Roland Pelka.

În primul rând, declară Roland Pelka, în Germania urmează să crească din nou concurenta în lunile ce vor urma, pe măsură ce magazinele grupului Praktiker, care au fost închise, vor fi preluate de alti agenti comerciali din domeniu. În plus, este improbabil ca iarna de anul acesta să fie la fel de blândă. Grupul prognozează în continuare pentru anul financiar 2014/2015, atât la nivelul concernului Hornbach Holding AG, cât si la nivelul Hornbach-Baumarkt-AG, o crestere a cifrei de afaceri, precum si o crestere mai mare la nivelul EBIT-ului.

Mentiune: Situatiile financiare partiale ale Hornbach Holding AG si Hornbach-Baumarkt-AG pot fi consultate pe Internet, pe www.hornbach-gruppe.com/Finanzberichte.
Indicatorii grupului Hornbach în primul trimestru:

Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie si se numără printre liderii de pe piata magazinelor de materiale de constructii si grădinărit din Europa.

Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 tări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si România), operând 143 de magazine.

În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment detine trei magazine în Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul în Brasov si unul în Timisoara.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Yubin
Mai Dobro, sunt un ardelean mai molocm, care urmarsete emisiunile tale, si rade mai tarziu cu 2 ore de glumitzele din emisiune. si nu ca nu sunt bune, dar sunt eu mai lent. Ma intreb daca esti asa gurmand..cum naiba nu te ingrasi mai Dobro. Cand vii pe la Cluj sa ne faci ceva bun de mancare???Te-am pupat sa ai un weekend fain
Andy
Mai Dobro, sunt un ardelean mai mlcoom, care urmarsete emisiunile tale, si rade mai tarziu cu 2 ore de glumitzele din emisiune. si nu ca nu sunt bune, dar sunt eu mai lent. Ma intreb daca esti asa gurmand..cum naiba nu te ingrasi mai Dobro. Cand vii pe la Cluj sa ne faci ceva bun de mancare???Te-am pupat sa ai un weekend fain
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar