Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si grădinărit, dă startul celei mai noi campanii de publicitate, centrată, de această dată, în jurul celor mai importante avantaje ale magazinelor proprii, totul privit prin ochii clientilor.
„Urmând traditia din fiecare primăvară, si anul acesta Hornbach îsi reîntăreste pozitionarea printr-o nouă campanie de publicitate. Aceasta este centrată în jurul principalelor avantaje ale magazinelor noastre: consultantă profesionistă, preturi mereu mici, gama bogată si diversificată de produse, dimensiunea mare a Drive In-ului si, de asemenea, asupra a câteva dintre serviciile Hornbach. În plus, prin intermediul noii campanii, ne propunem să le oferim clientilor posibilitatea de a se initia în experienta Hornbach, trăită prin ochii mesterilor si a iubitorilor de grădini”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Noua campanie de publicitate este la fel de surprinzătoare ca si cele realizate anterior, având ca principal obiectiv comunicarea unui mesaj important: datorită caracteristicilor distincte ale Hornbach, clientii magazinelor au posibilitatea de a experimenta, la fiecare vizită, o adevărată incursiune în paradisul mesterilor.
Pentru a demonstra că nimic nu poate fi plictisitor, povestea spoturilor de 10 secunde care alcătuiesc noua campanie are la bază experienta trăită de doi mesteri care descoperă Hornbach înregistrând întreaga vizită din magazin cu ajutorul unei camere de filmat. Astfel, cei doi sunt surprinsi admirând o nouă gamă de produse, într-o conversatie cu un angajat Hornbach, sau admirând paleta variată de flori din Departamentul de Grădină.
„Noua campanie de publicitate transmite principalele mesaje într-o manieră emotionantă. Astfel, avantajele majore ale magazinelor noastre sunt surprinse într-un mod original si distractiv, subliniindu-se, ca întotdeauna, caracterul distinct al mărcii Hornbach”, a mai adăugat Mugurel – Horia Rusu.
În România, noua campanie a debutat la sfârsitul lunii martie. Aceasta se va desfăsura atât pe posturile de televiziune nationale, cât si pe outdoor si online.
Campania, realizată în Germania de către agentia Heimat, se adresează atât consumatorilor de sex masculin, cât si celor de sex feminin, fiind implementată în toate tările în care activează Hornbach: România, Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia si Suedia.
Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie si se numără printre liderii de pe piata magazinelor de materiale de constructii si grădinărit din Europa.
Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 tări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si România), operând 142 de magazine.
În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment detine trei magazine în Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul în Brasov si unul în Timisoara..