transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 14-06-2025 4.3665 lei 5.032 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

Reparatii frigidere - Opris Adrian PFA

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 27-08-2012

Hornbach reimprospateaza tonul in comunicarea DIY

Hornbach reimprospateaza tonul in comunicarea DIY Incepând cu luna august 2012, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, reîmprospătează tonul comunicării din domeniu, cu o campanie publicitară în linie cu valorile mărcii: pasiune, emoţie, reuşită. Compania lansează astfel un nou spot, numit “Fisura”, prin care îşi propune să întărească mesajul transmis prin campaniile sale încă de la începutul anului – “Trăieşti mai intens ca oricine”.

Astfel, în continuarea spoturilor “Festival” şi “Simfonie”, Hornbach vine cu o campanie publicitară originală şi proaspătă, care marchează încă un pas înainte, în călătoria sa. Deşi transmite un mesaj simplu, campania care a început la jumătatea lunii august este una puternică şi emoţionantă. Ea spune povestea proprietarului unei case care simte, la propriu, că aceasta are o problemă – o fisură – ce trebuie rezolvată.


Potrivit reprezentanţilor companiei, spre deosebire de alţi jucători de pe piaţă, comunicarea Hornbach este diferită, axându-se pe tot ceea ce înseamnă pasiune, emoţie, reuşită, şi în special pe ideea de a fi partenerul ideal pentru proiectele de casă şi grădină. Chiar dacă reclamele Hornbach pot fi destul de neconvenţionale, acestea sunt de imagine şi au un farmec aparte dat de poveştile ţesute în jurul brandului, care se bazează pe nucleul comunicării - „Pasiunea pentru proiect”.

Aceştia au subliniat că, potrivit unui studiu realizat la nivel naţional în primul trimestru al acestui an, reclamele Hornbach au avut o rată de acceptanţă de 85% în rândul consumatorilor. Studiul menţionat se efectuează lunar, prin metoda CATI (computer assisted telephone interviewing), la nivel naţional şi regional.
Studiul se face pe tot parcursul anului. Targetul este definit astfel: Barbaţi/Femei, 20-59 ani, care deţin o casă sau o grădină sau sunt interesaţi de lucrări de bricolaj.

Noua campanie se derulează în jurul unui spot narativ profund, vivace, menit să evidenţieze legătura dintre un bărbat şi casa sa, care are propria personalitate şi propriul suflet. Deşi acesta se află la distanţă de locuinţa sa, bărbatul simte că ceva nu este în ordine, printr-o rană deschisă care îi apare subit pe gât. Astfel, personajul principal al reclamei aleargă să îşi salveze locuinţa. În drumul său anevoios spre casă, starea de angoasă şi de tensiune creşte continuu, pentru a culmina, în final, cu descoperirea fisurii din faţada locuinţei. Spotul se încheie cu imaginea personajului care repară fisura şi cu mesajul “Trăieşti mai intens ca oricine”.

Reprezentanţii companiei au explicat, de asemenea, că, de ani de zile, Hornbach se poziţionează ca partenerul ideal pentru proiecte de construcţii şi grădinărit, ca locul unde întotdeauna găseşti mereu tot ce ai nevoie pentru a realiza un proiect de succes şi unde beneficiezi de ajutor din partea profesioniştilor. Urmând această strategie constant, Hornbach a devenit o companie de succes. Iar această nouă campanie, special gândită din dorinţa de a dezvălui, încă o dată, imaginea unui brand care spune o poveste, a venit să întărească ideea că Hornbach e diferit, dar cu valori în care consumatorii acestuia se regăsesc.

Campania TV a început pe data de 18 august şi se va încheia la finalul lunii octombrie. În outdoor aceasta va demara pe 3 septembrie şi se va finaliza în februarie 2013, iar în mediul online va debuta în prima lună a toamnei şi va dura, în total, 30 de zile. De asemenea, imagini specifice campaniei se vor regăsi şi în prospectele lunare ale Hornbach.

Campaniile Hornbach sunt create în Germania, de către agenţia Heimat şi sunt lansate în toate ţările în care operează retailer-ul.

Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.

Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), operând 137 de magazine.

În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara..


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar