Praktiker România a lansat noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasă”, ce sustine repozitionarea brandului pe un teritoriu emotional, relevant si distinct, în segmentul “Do It Yourself”.
Campania a fost lansată printr-o serie de trei spoturi TV ce continuă să ofere noi valente ideii de atasament al românilor pentru locuintele lor, mesaj central al campaniei umbrelă “De la casă la acasă” demarate în 2014.
“Obiectivul principal al campaniei este consolidarea pozitiei brandului în noul context al pietei de bricolaj. Întărim cu această ocazie promisiunea Praktiker, aceea de a oferi o foarte mare varietate de produse la preturi accesibile, prin care clientii îsi pot transforma spatiul personal în acasă”, a declarat Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.
Noua campanie de imagine este semnată de agentia Springer & Jacoby România, în urma câstigării pitch-ului organizat la sfârsitul lunii martie 2015.
“În 2015, brandul Praktiker vorbeste în special despre grija fată de clientii săi si fată de confortul acestora. Astfel, s-a născut mesajul “Drumul către confortul de acasă trece mereu pe la noi”. Noile spoturi de imagine sunt clare, umoristice si demonstrează într-un mod inspirat eforturile pe care Praktiker le face pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clientilor săi”, a declarat Dragos Cazan, Director de Creatie Springer & Jacoby.
Campania este integrată, dezvoltată pentru canale multiple si include comunicare TV, outdoor si internet.
.