Praktiker lansează campania reducerilor finale ale verii. În perioada 27 iulie-16 august, mii de produse din categoria grădinărit, DYI unelte vor beneficia de reduceri de 40%.
“Campania de sellout este cunoscută în piată si este una dintre cele mai asteptate campanii de clientii Praktiker, însă nu numai. Produsele care beneficiază de reduceri pe segmentul de DIY cuprind aproximativ toate categoriile cu focus pe zona de grădinărit. Este ca o „curătenie în magazin” înainte de începerea sezonului de toamnă. Produsele beneficiază în această perioadă de reduceri mari, chiar până la 40% si asteptăm clientii să beneficieze de aceste preturi de final de sezon” a declarat Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.
Praktiker oferă clientilor, inclusiv pe perioada soldărilor, un foarte bun raport calitate-pret, o paletă variată de produse din care să aleagă conform nevoilor si servicii de calitate, caracterizate de promptitudine si profesionalism.
Campania se desfăsoară pe toate canalele media: OOH, TV, radio etc. În România, Praktiker s-a impus ca lider al pietei de DIY, fiind cel mai cunoscut si mai iubit brand în rândul consumatorilor români, cu un nivel de notorietate de 98%.
În prezent, compania are 28 magazine în 24 de orase din tară. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: decoratiuni pentru interior si exterior; produse sanitare; mobilă; electronice si electrocasnice; produse pentru grădinărit si materiale de constructii..