Agentia de branding Storience a redesenat eticheta unuia dintre cele mai cunoscute produse românesti pre-decembriste, care a ajuns să se confunde cu categoria în sine: vopseaua lavabilă Vinarom, produsă de Policolor.
Utilizată pe scară largă în industrie si bricolaj încă de la începutul anilor 1970, vopseaua lavabilă Vinarom are astăzi o formulă îmbunătătită. Produsul este ideal pentru renovarea si igienizarea rapidă a oricăror spatii, asigurând un grad ridicat de alb.
„Rar ai ocazia să pui umărul la reîntoarcerea unui brand al cărui nume a devenit un cuvânt uzual, prezent pe buzele oamenilor obisnuiti, care-l folosesc pentru întreaga categorie de produse din care face parte. Este un nume cum sunt Xerox si Frigidaire, dar născut si crescut aici, printre gardurile de la tară si prin cartierele din orasele noastre”, spune stefan Liute, director de strategie în cadrul Storience.
„Acest brand din categoria economy – dar un economy aspirational – seamănă cu milioanele de români pe care i-a servit de-a lungul a zeci de ani: noul lui design de ambalaj e nepretentios, dar de nădejde. E modest, harnic si face mai mult decât pare”, a completat Adriana Liute, Managing Partner Storience.
Iar Alexandra Rusu, Senior Marketing Director Policolor, a precizat: „Noul design Vinarom creat de Storience reflectă cu acuratete viziunea noastră despre acest produs. El are o istorie începută în anii plenarelor transmise integral la televizor si ai îndemnurilor mobilizatoare scrise cu litere mari pe frontoanele fabricilor.
Astăzi Vinarom a rămas la fel de practic, dar a ajuns la versiunea 2.0, pe deplin contemporană.”
Echipa Storience care a lucrat la acest proiect este alcătuită din: Directie creativă: Andrei Robu, Adriana Liute, stefan Liute; Copywriting: Adriana Liute, stefan Liute; Design: Andrei Robu, Dan Dulău.
Storience este agentia de branding care construieste branduri coerente si captivante, precum povestile cu fir rosu. Agentia are deja în portofoliu peste 20 de clienti din servicii profesionale, îngrijirea sănătătii, bunuri de larg consum, educatie, constructii si materiale de constructii, design de interior, retail si non-profit. Luna trecută, Storience a fost premiată cu Bronz la Transform Awards 2013, festival-reper în industria europeană de rebranding, repozitionare si transformarea de brand.
Policolor operează pe piata din România din 1965, are peste 20 de distribuitori în România si produse prezente în peste 2000 de magazine de retail traditional si în marile retele de bricolaj din România. Compania dispune în prezent de o retea de 6 magazine proprii în Bucuresti, Constanta, si Timisoara. Grupul Policolor – Orgachim operează două mari unităti de productie: Policolor România si Orgachim Bulgaria si este liderul regional în domeniul tehnologiei vopselelor si lacurilor în zona Sud-Est Europeană..