transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-05-2020

Romanii sunt tot mai interesati de confortul locuintei, iar online-ul devine sursa de inspiratie si achizitie

Romanii sunt tot mai interesati de confortul locuintei, iar online-ul devine sursa de inspiratie si achizitie

Actuala criză din domeniul sănătății care a determinat pe o perioadă limitată schimbări puternice în viața de zi cu zi a românilor este de așteptat să schimbe tot mai mult și unele obiceiuri de consum. Afacerile din retail se adaptează rapid la noul context, mediul online fiind cel care este avantajat acum. Trendul nu este nou, căci internetul în general și comerțul electronic în special erau oricum segmente cu creșteri însemnate în mod constant în ultimii ani. Însă ceea ce este demn de remarcat este faptul că acest trend va accelera mult mai rapid.

În ultimele două luni, românii au petrecut mult mai mult timp în locuință decât o făceau de obicei. Implicit, au stat mai mult conectați la internet și s-au apropiat mai puternic de e-commerce. Unii au lucrat chiar de acasă, iar unele date din mediul de business arată că există numeroase firme care se gândesc să permită în viitor anumitor angajați să lucreze de la distanță, în condițiile în care productivitatea este foarte bună. Unii specialiști din domeniul imobiliar consideră că noul context va determina românii să investească mai mult în locuința proprie, căutând nu doar spații mai mari acolo unde este posibil, ci mai ales confort și design care să încânte.

Astfel, deși pe de o parte se așteaptă o scădere generală a consumului în raport cu anul precedent, pe segmentul de mobilă, decorațiuni, iluminat și alte accesorii pentru casă ar putea să se observe un trend favorabil, inclusiv pe segmentul premium și de lux.

Este de așteptat spre exemplu ca unele persoane să dorească să aibă acasă spațiul plăcut de lucru de la birou și să investească în consecință. Mai mult decât atât, s-ar putea să se petreacă mai mult timp acasă, deci să se investească și în spațiile de bucătărie și living, un gen de înlocuire a spațiilor de tip restaurant, bar, cafenea ce erau anterior vizitate mai des.

Mediul online devine sursa de inspirație în materie de achiziții pe segmentul de mobilier și decorațiuni, dar comerțul electronic profită de această tendință și cucerește tot mai mulți utilizatori de internet. Indiferent dacă vrei să comanzi un cuier, un birou, un dulap, o masă sau niște scaune, varietatea online este impresionantă. Procesul de comandă este simplu, interacțiunea socială este minimă (o altă preocupare a utilizatorului în contextul actual), prețurile sunt prietenoase, transportul se face prin curier rapid la orice adresă din țară (și este chiar gratuit, suportat adesea de magazinele online în cazul comenzilor ce depășesc o anumită valoare). Discounturile din mediul online sunt frecvente și pot fi ușor analizate în ceea ce privește onestitatea lor.

De la corpuri de iluminar interior și exterior și până la mobilier, decorațiuni, tapet și multe accesorii pentru bucătărie și baie, toate pot fi comandate spre exemplu de la SoHo Design, magazin online care oferă publicului și posibilitatea de vizualizare a produselor în showroom-uri din București (în zonele Ștefan cel Mare și Militari). Un astfel de model de business poate fi tot mai des observat, cu retaileri care împletesc vânzarea online cu cea offline, oferind publicului atât prezență fizică, dar și confortul și accesibilitatea comenzilor la distanță.

Pentru anul 2020, analiștii din e-commerce așteaptă creșteri însemnate în România, urmând să se continue astfel ascensiunea e-commerce din anii anteriori. În 2019, sectorul de comerț electronic a crescut cu 22%, până la 4,3 miliarde de euro, conform Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO). România este încă departe în acest domeniu față de țările mai dezvoltate din Uniunea Europeană, ceea ce înseamnă o mare oportunitate pentru investitorii din mediul online în anii următori.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar