transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 22-04-2014

4 pasi pentru un brand personal cu impact

4 pasi pentru un brand personal cu impact

Un brand personal puternic este un avantaj competitiv pentru tineri si, de multe ori, factorul diferentiator atât pe plan profesional, cât si pe plan personal. În luna aprilie, Romanian American Foundation a găzduit o nouă editie Workshop Sessions, proiect Akcees în cadrul căreia 33 de participanti au învătat prin metode de educatie non-formală care sunt pasii pe care trebuie să îi parcurgă pentru a-si dezvolta un brand personal de succes.

Pe parcursul evenimentului, tinerii si-au descoperit propriul brand la intersectia dintre pasiune, talent si valorile personale, si au pus în practică notiunile teoretice prin aplicatii si jocuri interactive. Acestia au lucrat timp de două zile alături de Irina Scarlat, Co-Fondator Akcees si Prove PR si trainer profesionist cu o experientă de peste 5 ani în comunicare si branding, si au învătat cum să-si construiască un brand personal cu impact urmând 4 pasi.

1. Descoperirea brandului personal. Fiecare dintre participanti a început printr-o întâlnire cu el însusi. Astfel, tinerii au fost invitati la introspectie pentru a descoperi care sunt obiectivele pe care doresc să le atingă pe termen mediu si lung si a descoperi cele trei trăsături fundamentale pe care propriul brand trebuie să le comunice publicului tintă.

2. Crearea brandului personal. Ulterior, tinerii si-au articulat propriul brand personal si au învătat cum să îsi creeze imaginea online si offline folosind evenimentele, retelele sociale, internetul si tehnologiile 2.0 pe care le au la dispozitie. De la CV la blog, prezenta pe retelele sociale si participarea la evenimente relevante pentru obiectivele personale, acestia au înteles cum se pot prezenta adecvat în diferite situatii cotidiene.

3. Comunicarea de brand.

Valoarea unui brand este dată de perceptia pe care acesta o trezeste în rândul publicului tintă. Cel de al treilea pas pentru participantii Workshop Sessions a fost să învete cum să îsi construiască o audientă în concordantă cu viziunea si obiectivele lor pe termen lung si cum să comunice cu aceasta pentru a realiza ceea ce îsi propun.

4. Mentinerea imaginii create este ultimul si cel mai dificil pas în crearea unui brand personal cu impact. La finalul programului de training, participantii au învătat cum să comunice consistent si consecvent o imagine care îi reprezintă cu adevărat si au discutat despre importanta autenticitătii si originalitătii în comunicarea brandului personal.

Diana Fălan (Communication Specialist BRD Groupe Societe Generale), Denisa Luntraru (blogger Fashion in my eyes) si Andra Zaharia (Digital Communicator How to Web si TechHub Bucharest si blogger AndraZaharia.ro) au fost invitatii speciali care au completat programul de training cu povesti si sfaturi din experienta personală. Ascultând povestile de succes ale acestora, participantii Workshop Sessions au învătat cum se pot prezenta în mod adecvat în fata angajatorilor si cum îsi pot consolida imaginea online si offline pentru a ajunge acolo unde îsi propun.

„BRD Groupe Societe Generale colaborează cu Akcees de peste 2 ani pentru a sprijini dezvoltarea spiritului antreprenorial si a angajabilitătii tinerilor studenti si absolventi. Astfel, am organizat până acum împreună 8 sesiuni Workshop Sessions, constând în peste 120 de ore de training intensiv livrate în parteneriat pentru mai bine de 200 de tineri ambitiosi, cu potential. La ultima editie am initiat participantii în tainele brandingului personal, pe care îl considerăm important nu numai datorită influentei contextului actual, ci mai ales pentru că ajută tinerii să îsi descopere propriile valori, abilitătile si interesele profesionale si să îsi stabilească în acest sens un plan de actiune. Cu această ocazie am avut si discutii deschise cu ei privind CV-ul, redactarea acestuia, impresia pe care o poate lăsa angajatorilor, despre interviu si multe altele. Pe parcursul acestui an vor mai urma si alte sesiuni de training la care asteptăm să se înscrie cât mai multi tineri!”, a declarat Adela Jansen, Director Executiv Resurse Umane BRD Groupe Societe Generale.

Workshop Sessions este un proiect Akcees care urmăreste dezvoltarea de competente si abilităti prin metode de educatie non-formală si se adresează tinerilor cu vârste cuprinse între 18 si 28 de ani. Cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale, participarea la eveniment este gratuită si vizează dezvoltarea de abilităti precum managementul proiectelor, comunicare, vorbire în public, vânzări sau leadership.

Workshop Sessions a fost un eveniment organizat cu sprijinul sponsorului principal BRD Groupe Société Générale si al partenerilor Romanian American Foundation si Tipografie Xpress. Mediatizarea proiectului este asigurată de Radio Lynx, Radio România International, Forbes România, Cariere, Business Woman, România Liberă, Comunicatedepresa.ro, IQAds, Iqool, eJobs, Startups.ro, România Pozitivă, Business Live, Online Student, Edu-TIM, Academic Link, Smart Financial, Bancherul.ro, Studentie.ro, Studentul.info, Desprejoburi.ro, Think Business, WorkStickers si Online Student.

Alti parteneri: Senatul Studentilor ASE Bucuresti, Student din Provincie, Edmundo, Educativa, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, AIESEC România, Advice, Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP), Business Organization for Students (BOS), Asociatia Studentilor la Contabilitate si Informatică de Gestiune (ASCIG), DA Afaceri, Incubator 107, Sindicatul Studentilor din Cibernetică (SisC), Inspire Business, VWI Estiem, Liga Studentilor Români din Străinătate (LSRS), Softbinator, Romanian Business Leaders, Inventeaza.ro, Fundatia Post-Privatizare si Junior Achievement România.

Akcees este o organizatie non-profit ce îsi propune să devină cel mai puternic catalizator al aspiratiilor antreprenoriale ale tinerilor. Proiectele si initiativele organizatiei oferă tinerilor cu potential antreprenorial akcees la educatie si experientă profesională de cea mai bună calitate, oportunităti de networking, mentorat si finantare. Akcees contribuie la formarea de noi generatii de tineri antreprenori prin facilitarea transformării ideilor inovatoare în afaceri de succes.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar