|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 25-02-2007 |
Avantajele MarketOnline pe piata de e-commerce - servicii de 7 stele (P)
Alte stiri la aceasta categorie
Magazin electronic cu o oferta extrem de vasta in zona produselor electronice si electrocasnice, www.MarketOnline.ro cauta sa se pozitioneze pe piata tocmai prin diferenta fata de alte magazine online. Reprezentantul MarketOnline, Mugur Cosmin Frunzetti, explica astfel avantajele pe care magazinul electronic www.MarketOnline.ro le propune clientilor.
Care este viziunea Marketonline asupra calitatii serviciilor de pe site-urile comert electronic?
Mugur Cosmin Frunzetti: Doresc sa prezint un nou model pe care compania noastra il propune ca solutie la necesitatile pietei comertului online. Sunt constient de problemele pe care le au utilizatorii atunci cand comanda online, de neincrederea cu care acestia privesc comertul electronic. Acestei atitudini de lipsa de incredere doresc sa ii raspund ca ceea ce urmarim noi nu este o strategie sau un construct teoretic, ci este raspunsul la o nevoie imperativa a pietei de comert electronic si ma refer aici la necesitatea impunerii pe aceasta piata a unor standarde de calitate a produselor si mai ales a serviciilor oferite. In acest context, Marketonline doreste sa ridice aceste stadarde la nivelul evolutiei extrem de dinamice ale pietei din Romania si sa-si construiasca totodata o identitate proprie in ochii clientilor.
Majoritatea magazinelor online cauta sa ofere servicii cat mai bune. Ce aduce Marketonline in plus din punct de vedere al serviciilor oferite?
Mugur Cosmin Frunzetti: Noi aducem ideea de calitate superioara a serviciilor - prin conceptul celor sapte stele pe care l-am implementat la www.Marketonline.ro. Acesta este modul prin care noi am vrut sa raspundem la aceasta provocare de schimbare a atitudinii fata de serviciile oferite. Iar acest lucru deja se vede si se simte. La numai trei luni de la lansare, traficul de pe site a crescut substantial si Marketonline a ajuns de pe locul 100 pe locul 30, iar cifra sa de afaceri a crescut nesperat/extraordinar de bine in tot acest interval. Si aceasta datorita faptului ca suntem primul si unicul magazin online din Romania care pune clientul pe primul loc si il trateaza impecabil de cand acesta face o comanda si pana cand isi primeste produsul dorit.
Ce inseamna servicii de sapte stele, ce presupun ele practic?
Mugur Cosmin Frunzetti: Am pus la punct un set de reguli care sunt adoptate de catre toata echipa Marketonline si fata de respectarea carora sunt foarte strict si riguros deopotriva. Prima regula este aceea ca noi nu spunem niciodata "nu" clientilor nostri, deoarece in permanenta ne propunem sa gasim solutii pentru orice fel de solicitare.
Cel de-al doilea principiu dupa care ne ghidam este acela ca anticipam si intuim nevoile clientului, ca incercam sa simtim ce-si doreste si ca-i oferim solutii conform acestor nevoi. Intotdeauna am plecat de la principiul ca o relatie solida, de orice natura se contruieste si se bazeaza doar pe adevar, pe onestitate. Clientii intotdeauna simt daca sunt mintiti, iar noi dorim sa ii respectam si sa fim respectati la randul nostru. De aceea, urmatoarea noastra regula este ca noi comunicam in permanenta adevarul.
Al patrulea principiu de care tinem cont in relatia cu clientii este acela ca ne tinem promisiunile pe care le facem. Mi-am invatat echipa sa nu-si ia niciodata angajamente fara sa fie dinainte sigura ca le poate respecta si onora. Marketonline incurajeaza principiul care sta la baza functionarii internetului, acela de a oferi informatii gratis si, de aceea echipa noastra tehnica sta la dispozitia tuturor vizitatorilor care doresc sa gaseasca raspunsuri si solutii.
Noi le oferim posibilitatea sa gaseasca aceaste raspunsuri la Marketonline. Cel de-al saselea principiu vizeaza calitatea produselor, astfel ca Marketonline vinde numai produse noi, de marca si cu garantie. Ii invit pe toti cititorii sa intre pe pagina noastra www.marketonline.ro/sapte-stele/ unde isi pot face o ideea despre acest set de reguli.
Cum reusiti sa contactati clientul in maxim 60 de minute de la momentul lansarii comenzii?
Mugur Cosmin Frunzetti: Eu, ca si client am fost frustrat deseori de timpul lung scurs intre momentul in care am facut o comanda pe un site de comert electronic si pana cand m-au sunat prima data. De aceea, mi-am propus sa ofer clientilor mei confortul unei reactii rapide, de maxim 60 de minute in care sa li se raspunda la solicitari. Aceasta este defapt prima regula pe care am adoptat-o impreuna cu echipa si pe care fiecare membru urmareste sa o respecte.
Trebuie sa marturisesc ca am avut intr-adevar probleme in luna decembrie, cand datorita numarului mare de solicitari nu am reusit sa respectam termenul de 60 de minute si o parte din clientii nostri au fost nevoiti sa astepte mai mult. In ianuarie si februarie, am invatat in schimb din greseli si in momentul de fata acest termen este respectat in proportie de 99%! Trebuie sa recunosc ca acesta este un deziderat dificil de realizat, dar in care toti ne implicam si urmarim sa-l atingem…cum perfectiunea nu exista, nici 100% nu ne propunem in ceea ce facem.
In ce sens credeti ca aceste reguli pot aduce un suflu nou pietei?
Mugur Cosmin Frunzetti: Urmarind piata din Romania, am constatat ca respectul fata de client s-a deteriorat in mod grav, avand in vedere rolul lui esential in orice relatie comerciala. Pornind de la ideea ca relatia client - comerciant este principiul de baza al functionarii unei afaceri, in momentul in care unul este tratat inechitabil si incorect, apar dezechilibre. De aceea, noi dorim prin impunerea acestui standard de sapte stele sa schimbam atitudinea de piata, intr-un demers de pionierat. Prin aceasta imi propun sa imprim o atitudine corecta fata de clienti a comerciantilor din Romania.
Un gand la final de discutie?
Mugur Cosmin Frunzetti: Marketonline le multumeste tuturor partenerilor si clientilor sai pentru colaborarea de care au dat dovada si pentru atitudinea deschisa si extrem de incurajatoare pe care au manifestat-o si le promite sa le impartaseasca intotdeauna cele mai bune ganduri si cele mai ambitioase idealuri prin serviciile de sapte stele pe care le ofera.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro © .
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|